command line

here is our command line

command line

here is our command line

آخیش بالاخره اینترنت گیر اوردم...اونم کجا...!!!تو سایت دانشگاه تهران.انقد حال میده...سرعت داره خر.

بگذریم.........

دلم تنگ شده برا مدرسه عین خر.

ولی از طرفی هم باید درس بخونیم عین خر.

غمت نباشه...میخونیم عین خر.

argument:

1-خر خودتی...گفتم عین خر

2-نگاااااااار....

3-فعلا بای...دارم میرم دانلود کنم...سرعتش 4mg !!!!!!!!!


وب متروکه

ببخشید...ترو خدا نگید اینجا هم متروکه شده...یه مدتیه که منو فرید اینترنت نداریم...اگه سر نمیزنیم ببخشید


یادگاری ها ...

زیاد پیش اومده که با خانواده یا دوستامون ، گاهی اوقات هم تنهایی ، عکسایی انداختیم که به عنوانه یادگاری هایی واسمون باقی موندن ، وقتی یه نگاهی به این یادگاری ها میندازیم میفهمیم که چقدر قیافمون عوض شده ! چقدر تغییر کردیم ! وقتی دیروز آلبومه عکسایه قدیمیو میدیدم کاملا این تغییرو حس کردم ، تو این پست چند تا نمونه ی مشابه از آدمایه شناخته شده رو گذاشتم ...



ادامه مطلب ...