command line

here is our command line

command line

here is our command line

زندگی شیرین !

چه تابستون خوبیه

اولین اتفاق خوبش عکس العمل بابام به کارنامم بود ،

بدشم ملاقات و کادوی خانوم

بدشم که مجردی رفتم قوچان (شهرستانمون که نزدیک مشهده) ، جاتون خالی ، تو باغ بابابزرگم انقدر گیلاس خوردم که به یه دلدرد خفیف منجر شد 

بدشم که رفتم شمال و کلی عشق و حال کردم ،

حالا هم زدم تو کاره کلاسا و منتظر سفر ترکیه ام ...


1st Argument : دیدم بدون عکس بهم حال نمیده این 3 تارو گذاشتم ،هیچ ربطی هم به پست ندارن ، البته میشه ربطشون دادها : شمال !!!



2nd Argument : همه چی آرومه ، من چقد خوشبختم ...

3rd Argument : هدفم از این پست فقط سوزاندن بعضی نقاط بدن بعضی از بازدید کنندگان محترم بود !!!

4th Argument : به نظر میرسه نمیخواین فمیلی تری آپ شه ...

5th Argument : امروز 9 تومن شارژ تموم کردم ، همشو با اس ام اس !

                    - چه افتخارم میکنه ، انگار هنر کرده !!!

نظرات 47 + ارسال نظر
sara 7 تیر 1389 ساعت 03:02 http://www.aineha.blogfa.com

اینم از قالب حله؟
خیلی ناراحتم.....
دلم گرفته...
خوبه که به تو حداقل خوش می گذره...

فرید: اینطوریا هم نیست ، هرکسی ناراحتی هایی داره ، هرکسی ممکنه بعضی وقتا دلش بگیره ، ولی من سعی میکنم ناراحتیامو تو دنیای مجازی راه ندم ...
امیرحسین:فریییییید!actualy

عکسه که مربوط به امو و این چیزاست.شمال؟باید خیلی روش تمرکز کنم.مامان من یه روز میگه بریم سوریه یه روز میگه نمی یام چون پاهام درد میکنه.به مامانم گفتم زمینی بریم که ترکیه هم ببینم اما نمیتونه...خیلی سختشه.همه ی تابستون را باید تو محله با پسر و دختر (وسطی) کنم.یه بار کلاس پنجم بودم رفتم سوریه اما اون موقع چیزی حالیم نمیشد دوباره میخوام برم که دیگه نمیشه.
در ضمن من از شماها یکسال بزرگترم.آپهای شما هم شیرینی و جذابیت خودشون را دارند.

فرید:‌صداشو در نیار دیگه ! گفتم میشه مربوطش کرد بگو چشم ...

آپم.داغ کردم...

فرید: آره ، هوای وبلاگت هم خیلی گرم بود !

Ary@n 7 تیر 1389 ساعت 10:17 http://www.endless-way.blogsky.com

آخه من به تو چی بگم؟؟؟؟؟ این چه عکسیه گذاشتی؟؟!! یهو وردار یه آهنگ مجید خراطها هم بذار و یه کد هم بنویس که از سقف وبلاگت قلب آویزون شه!!!
ر.ی.د.ی با این عکسا. یه لحظه فکر کردم وبلاگ یه دختر سوم راهنماییه!

فرید:‌ اولا که اینا قضیه داره ، واسه یه نفری گذاشتم که بیاد ببینه !
بدشم ، بد فکری نیستا !‌ قشنگ میشه ! باید درموردش با امیر حرف بزنم !
دختر ؟ سوم ؟ یعنی سومو تموم کردم یا دارم میرم تو سوم ؟!!
امیرحسین: راست میگه دیگه فرید.این چه عکسیه.ریدی رفته

(ددی)immortal 7 تیر 1389 ساعت 13:03

عکسه رو دیدم یاد سجاد افتادم(البته همون پیرهن عمو پورنگیش)!!!!
کلا تابستون تا الان که خوب گذشته برای من!!!
در جواب همه ی اون مطالبی که بالای عکس نوشتی باید بگم به ...م!!!
برای چی فمیلی تری رو آپ نمیکنی؟؟؟

فرید: چون عکس ندارمی !!!

هادی 7 تیر 1389 ساعت 14:21

همینطوری حوصلت سر رفته بود یه پست دادی دیگه...
ددی دقیقا زدی تو خال... خود خودشه(پیرهن سجاد)
کلا هدفت از این عکسا چیه...؟

فرید: هدفم اینه که یه نفری اینارو ببینه و یه چیزی ازشون بفهمه ...

Ar!eF 7 تیر 1389 ساعت 14:24 http://skysblog.blogsky.com

سلام . آقــــــا جون !!! عکس می خوای بزاری تو وبلاگت سفارش بده ، برات درست کنم این مزخرفات چیه گذاشتی ؟!

فرید: شما عکسم درست میکنی جوجو ؟!!
اگه مزخرفه شما میتونی نیای جیگر ...
امیرحسین:ددددد راست میگه دیگه...یعنی چی میتونی نیای!!!ببخشید رءوف جان

aaaaaaaa 7 تیر 1389 ساعت 15:35 http://www.baharestan-madhouse.com

1سوال فنی داشتم تو احیانا 11 یا دهم ترکیه نمیری؟

فرید: چطور مگه ؟؟؟
امیرحسین:این مثلا ناشناس بود!!!!!!!!!

negar.m 7 تیر 1389 ساعت 15:49 http://bornagain20.blogfa.com

تومگه با خانومت مشکلی داری این عکسرو گذاشتی؟آدم به پر انرjی و خوشحالی مثل تو ندیده بودم

فرید: ای بابا !‌ چرا ناجور برداشت میکنید ؟!!‌ عجب غلطی کردیم این عکسارو گذاشتیما ...

الهه 7 تیر 1389 ساعت 16:25

انقدر به بابا بزرگ من و عکساش گیر ندین
باباجون فرید داداشی کتاب رنگ امیزیم رو پاره کرد و من همی در ناراحتیو بیکاری فرو رفتم!!!!
نه والدینی نه پارکی و نه حتی اب نبات چوبی!!!!
من خیلی بدبختم

امیرحسین:بیا بریم پارک دایی جون
فرید: تو بگو من باید چیکار کنم من همون کارو میکنم واست ...

آهان.راستی تا یادم نرفته بگم منم میتونم عضو فمیلی تری بشم یا فقط دوستان محیط واقعیتون میتونند؟

فرید: نه میتونی ، شماهم دوستمونی دیگه ! فقط همینجوری الکی نیست ، اول باید تصمیم گرفته بشه که کجا قرار بگیری ، مثلا اینکه کی به فرزندی قبولت کنه یا با کی ازدواج کنی !!! بدشم کلی مراحل اداری داره که خودم انجامشون میدم !!!

دیس فرزانگان منتشر شد...سر بزن!

sara 7 تیر 1389 ساعت 18:37 http://www.aineha.blogfa.com

مرسی امیر....
بسه دیگه خسته شدم...

امیرحسین:از چی خسته شدی؟
فرید: احتمالا از اسمایل گذاشتن ...

سارا 7 تیر 1389 ساعت 18:38 http://www.aineha.blogfa.com

ولی فرید دقیقا فقط تنها جایی که من می تونم ناراحتیامو بگو اینجاست...

امیرحسین:چه خوب...
فرید : چه بد !!!

خودم (SNIPeR) 7 تیر 1389 ساعت 22:01

اینم در راستای حرف شنوی از اساتید !!! :

http://infidel.blogfa.com

atshan 7 تیر 1389 ساعت 22:26 http://atshan.wordpress.com

ازین آرامش لذت ببر !

امیرحسین:عالی بود

Fateme.k 7 تیر 1389 ساعت 22:30 http://bornagain20.blogfa.com

تابستون خوبی رو شروع کردی امیدوارم تا آخرشم اوضاع برات خوب پیش بره.قدر این خوشی رو بدون چون شاید دیگه تکرار نشه.

فرید: بله حتما ...

Ary@n 8 تیر 1389 ساعت 00:13 http://www.endless-way.blogsky.com

فرید کاملا نشون دادی که وبلاگ نویس نیستی. وبلاگ نویس با خوانندش اینجوری حرف نمیزنه. حالا هرچی هم گفته باشه...
البته میدونم که این چیزا واست زوده...

فرید: آریان = خدای وبلاگ نویسی
ببخشید استاد بزرگوار ، امیدوارم دیگه ازین اشتباهات نکنم !!!

والا من نمیدونم باید با کی ازدواج کنم؟آخه از همه تون بزرگترم.هرچند روان شناسا گفتند زنهایی که از شوهراشون بزرگتر باشند زندگی شون بهتره ولی خوب اینجا ایرانه و یه سری مسائل دیگه که الان دستمال جلو دهنم گرفتم تا نگم.من برم یه زنگ به مکارم شیرازی بزنم ببینم چی میگه؟

فرید: والا منم نمیدونم چی بگم ! حالا جدی نگیر ! یه تعارف زدیما !
کلا بی خیال ازدواج شو ، ولی فرزندیو نمیدونم ، سجاد که خوب به فرزندی قبول میکنه ولی عاقبتش با خودته ، ممکنه به سرنوشت الهه و باقالی دچار شی ! داداشمم که فکر نکنم ازین کارا بکنه ! آخه بیچاره این ۳ تاروهم دست تنها بزرگ کرده ! بابا سینامم که دوروبرش پر از نوه و نتیجه شده دیگه حوصله ی دخترداری نداره ! دیگه کی میمونه ؟!!

aaaaaa 8 تیر 1389 ساعت 09:57 http://www.baharestan-madhouse.com

اولا من اگه می خواستم ناشناس باشم اسم وبلاگ نمی ذاشتم دوما جوابمو ندادی بگو ؟

فرید: نمی خوام ، اول تو بگو واسه چی میپرسی تا منم بهت جواب بدم ...

aaaaaa 8 تیر 1389 ساعت 15:21 http://www.baharestan-madhouse.com

نازمی کنی؟ اصلا نمی خوادبگی.یکی از دوستام داره دهم یا 11 میره همینجوری ازت پرسیدم کی میری حالا انگار از عروس خانم جواب بله می گیرن ناز می کنه نکنه زیرلفظی هم مئ خوای؟ها؟

فرید: دوستتون دختره ؟!! بچه خوبیه ؟!!!!!!!

سپیده 8 تیر 1389 ساعت 15:32

خوبه!!! ایشاا... تا آخرش خوش بگذره!!

فرید: میدونم خوبه ، مرسی ...

negar.m 8 تیر 1389 ساعت 16:53 http://bornagain20.blogfa.com

منم دارم میرم .جدی کی میری؟

فرید: چه خوب ! دیگه نبود کسی ؟!!

aaaaaa 8 تیر 1389 ساعت 17:25 http://www.baharestan-madhouse.com

نچ،خواجه اس فوق العادم بچه ی بدیه

امیرحسین:جووووون
فرید: امیر کوفت زهرمار ، خجالت بکش !!!
خاب خوبه دیگه ، منم که بچه ی بد ، میتونیم رفیقای خوبی واسه هم باشیم ! شمارشون لطفا !!!

sara 8 تیر 1389 ساعت 17:39 http://www.aineha.blogfa.com

are...

فرید: خوووووووبه !!!

ghasedak 8 تیر 1389 ساعت 18:24

خوبه تا این جا خوب پیش رفتی امیدوارم ادامشم بهت خوش بگذره
من که فعلا جایی نرفتم با باشگاه خودمو سر گرم کردم ...

فرید: اولا که لطفا خودتونو معرفی کنید ،
دوما ، با باشگاه ؟ چجوری ؟!! منم میرم باشگاه ولی چند ساعت در هفته دیگه ، شما چگونه خودتونو با باشگاه سرگرم میکنید ؟ یعنی از صب تا شب مشغول تمرین ؟؟؟
سوما ، ممنون که پستای قبلی رو هم خوندی ...

negar.m 8 تیر 1389 ساعت 20:36 http://bornagain20.blogfa.com

پس چه خوب شد که مقصدمون عوض شد.الان فهمیدم که برای یه جای دیگه بلیت خریدیم.مسافرت بهتون خوش بگذره آقای اون یکی نویسنده!دیگه واقعا کسی نیست.

فرید: خیلی بدی !‌ میخواستم چند نفر دیگه رو هم جور کنم منو و شما و اون دوست جناب aaaaaa همه باهم بریم سفر ، حیف شد ...

negar.m 8 تیر 1389 ساعت 20:39

تو کلا دوست داری با من کل بندازیا!

فرید: ما غلط بکنیم ! کل ؟ من که چیزی نگفتم !
بدشم ، مگه قبلا چیزی گفته بودم که الان به این نتیجه رسیدی (کلا) دوست دارم ... ؟؟؟

مگه شما به جدی گرفتید؟حالا سجاد واسه آخرتش داره بچه نگه میداره.مث آنجلینا جولی باید پرورشگاه باز کنه.یه سوال؟شما به آپهایی که میکنم اعتراض دارید؟

فرید: هه هه هه ، پس چی ؟ فک کردی من باهات شوخی دارم ؟!!
من ؟ اعتراض ؟ چی باعث شده اینو بپرسی ؟؟؟

negar.m 9 تیر 1389 ساعت 01:10 http://bornagain20.blogfa.com

الان اون حرفی که زدی یعنی چی؟خیلی بدی میخواستم به بقیه هم بگم چه منظوری داره؟ به نظرت مسخره نکردی؟

فرید: نه ، منظوری نداشتم ، شما به این میگی مسخره کردن ؟

ghasedak 9 تیر 1389 ساعت 01:17

همونطور که گفتید نیمی از وقتم صرف باشگاه و بقیشو صرف کارای دیگه می کنم منظور من هم از این نوشته این بود که در کل بیکارم و مسافرتی هم نرفتم اما ایشالا می رم چون هنوز تا مدرسه وقت زیاده

ghasedak 9 تیر 1389 ساعت 02:07

یه دوست...

فرید: اسم این دوست ؟؟؟

اینجا یه کانتر میخواد.من با get clicky کار میکنم.خوبه.اگه خواستی برو اینجا و کدش را بذار آخر قسمت ویرایش قالب.
http://getclicky.com
...................................
من ازدواج و این چیزا را به شوخی گرفتم.اما عضویتم تو فمیلی تری جدیه.اعتراض واسه اینکه یه مشت خس و خاشاک اومدند تو وبم و گاله شون را باز کردند و هی فضولات حیوونی از دهنشون میریخت.شرمنده اگه هوای وبلاگ خیلی گرمه.دارم چند تا لینکا را پاک میکنم و کلا دارم پاکسازی میکنم.گفتم بذار زودتر به دوستام بگم اگه به نوشته هام اعتراض دارند بگند تا دیگه ننویسم.

فرید: نه ، اعتراض ندرم ، شما هرجوری که دوست داشته باشی میتونی تو وبت بنویسی ...

آپم

aaaaaa 9 تیر 1389 ساعت 10:03 http://www.baharestan-madhouse.com

شما پسرا از رو که نمیرید می گم خواجه اس ذوق می کنی؟تازه شمارشم می خوائ ؟! اصلا همتون سر و ته یه کرباسین ! مگه شما خودت ناموس نداری؟ (منظورم زن و بجس ) ها؟درضمن این دوستم که خواجه اس فقط با دوجنسه ها می گرده فهمیدی؟افتخار می کنی بجه ی بدی هستی؟

فرید: فقط با دوجنسه ها میگرده ؟ دوستته ؟ سوتی دادیا !!!

ciara 9 تیر 1389 ساعت 10:20

عکس خودتو بزار ببینیم

فرید: منو میگی خواهر ؟ بزودی ...

ghasedak 9 تیر 1389 ساعت 13:13

خوب اسمم معلومه دیگه (ghasedak)

سارا 9 تیر 1389 ساعت 15:38 http://paize-zendegi.blogsky.com

سلام تولد گذشته خواهرتون مبارک ببخشید دیر اومدیم.
آخه در گیرم.
حسابی دارید کیف و حال می کنیدا!! همیشه به خوشی من 3 روز دیگه کنکور بدم میرم پی حال و حول
برام دعا کن
بهمونم سر بزن.
فعلا بابای

نخیر سوتی ندادم اگه اون با من دوسته مجبوره؟ حالا بیخیال می شی؟

فرید: آره ، بیخیال ...

* 11 تیر 1389 ساعت 23:41 http://darham2010.blogsky.com

salam dadashi
khaste nabsahid
chon kare man rozi 10 saat ba internete mamolan rozi 5 bar up mikonam
chetor mage?

taze kojasho didi
good luck bybye

سلام
خسته نباشید ...
آمدم به وبلاگ زیباتون به خاطر اینکه ادب کرده باشم و به تشریف فرمایی شما و نظر دادنتون در وبلاگمون احترام گذاشته باشم ...
مطالب اجتماعی و طنز گونه جالبی دارید و میشود گفت جا برای بهتر کردن آنها زیاد است ولی شما میتوانید رمان نویس بزرگی شوید چون این استعداد از نوشته های کم شما مشخص است
ان شالله که موفق باشید و در سایه امام زمان به همه خواسته هاتون برسید.
رسول ابراهیمی آبشور.

فرید: ممنون که تشریف آوردید ، فقط اینو بگم که من اصلا از ربان (!) خوشم نمیاد !!!

دستت درد نکنه بابت نظرات سازنده تون از دور دستت رو به گرمی میفشارم ووپمیبوسمت مرسی عزیز دل انشاالله موفق باشی ووبلاگ عالی داشته باشین وبابت حرفهای سنگینی که زدم دووباره معذرت میخوام وابراز ناراحتی وخجالت میکنم امیدوارم منو بخشیده باشید

سلام من سیدعرفان برید سیدی هستم والان حضور خودم رو اعلام میکنم وتمام این نظراتی به اسم من نوشتند رو تکذیب میکنم ومیگم که از اسم من سوء استفاده کردن چقدر نامرد هستن من این چند روز در گیر امتحانات پایان ترمم بودم ونتونست بیام اینترنت نامردها جرئت ندارند واز اسمم سوء استفاده کردن ومنو با شماها دعوا انداختن این نظرات هیچکدومشون مال من نیستش من برای اونایی که این کارها رو میکنند خیلی متاسف هستم .
راستی یک چیزی من میخوام یک وبلاگ پرسش وپاسخ حقوقی در ست کنم چطوری باید درست کنم از کجا ؟میتونید راهنماییم کنید
یک چیزدیگه پیشنهاد بدین ببینین همچین وبلاگی جواب میده خوبه؟
سلام احکام وجواب سوالهای حقوقی رو اگه میخواین بدونین از من سوال کنید وحکم ومجازاتهای کارها رو میخواین بدونین سوال کنید از من با کمال میل در خ دمتتون هستم وباعث افتخارمه ! ممنون انقدر ها هم که فکر میکنید آدم بدی نیستم خیلی مهربونم پس من منتظر سوالهای حقوقی ومنتظر راهنمایی شما هستم؟!یا علی

سلام باتشکر از اعتماد شما
در قانون جرایم اینترنتی در کتاب قانون حقوق تجارت اینچنین آمده هر گونه ایجاد مزاحمت برای فرد حقیقی یا حقوقی در اینترنت که باعث عصیان و از دست رفتن اعتبار وارزش شخصیت حقیقی وحقوقی وی شود مجازات متهم محکوم به 3تا6ماه حبس تعزیری به خواسته شاکی ورضایت ایشان وتقبل هزینه ضرر مالی شاکی وصاحب وب و محروم بودن 1ساله از کامپیوتر واینترنت ودر مواردی از قبیل به کاربردن کلمات والفاظ رکیک و بی ناموسی واستفاده از عکسها ومتنهای مستحجن و دور از شئون اسلامی 99 ضربه شلاق وجریمه نقدی دارد و همراه با محدود شدن کار با کامپیوتر وممنوعیت کار با اینترنت تا1 سال --این حکم هم خیلی اجرا شده وقاطعانه هستش.انشاالله که مفید باشه در پناه حق

-------------------- سرزمین عشق --------------------

´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*
´*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.

-------------------- سرزمین عشق --------------------

´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*
´*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.-------------------- سرزمین عشق --------------------

´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*
´*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.

-------------------- سرزمین عشق --------------------

´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*
´*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.-------------------- سرزمین عشق --------------------

´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*
´*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.

-------------------- سرزمین عشق --------------------

´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*
´*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.-------------------- سرزمین عشق --------------------

´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*
´*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.

-------------------- سرزمین عشق --------------------

´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*
´*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.-------------------- سرزمین عشق --------------------
برای تو فرید عزیز قشنگه؟؟؟

یک شعر تقدیم تو :
باماهرخی اگر نشستی خوش باش
چون عاقبت کار جهان نیستی است

راستی نگفتی کلاس چندم هستی توی تهران اقامت دارید یا جای دیگه فکر کنم گفتی کرج هستین درسته ؟
من مشهد هستم و توی تهران وکرج فامیلهای زیادی داریم.
خوشحال میشم بیای مشهد در خدمتت باشم فرید وامیرحسین جان
یا علی در پناه خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد