command line

here is our command line

command line

here is our command line

ایران


اگه میخواین عکس اصلی رو ببینین اینجا کلیلک کنید ...

نظرات 67 + ارسال نظر
ghasedak 9 تیر 1389 ساعت 13:45

معلومه ادم وطن پرستی هستی بهت تبریک میگم

فرید: قاصدک ! میشناسمت ؟؟؟

ghasedak 9 تیر 1389 ساعت 14:30

فک نکنم


فرید: ولی من فک کنم !!!

Ar!eF 9 تیر 1389 ساعت 14:39 http://skysblog.blogsky.com

نادان ، ایران چیه ؟! جمهــــــــوری اسلامــــــــــی ایران

Ar!eF 9 تیر 1389 ساعت 14:41 http://skysblog.blogsky.com

راستی آپم !!!


Ar!eF 9 تیر 1389 ساعت 14:43 http://skysblog.blogsky.com

یه سوال دیگه می پرسم و می رم !!! این عکس رو خودت طراحی کردی ؟!

فرید: نه گل پسر ، ما که مثه شما طراح نیستیم ،
حالا من یه سوال میپرسم :
اون Ar!eF های توی وبتو با چی طراحی (!) میکنی ؟؟؟

ا.ن که دیگه شرف و سرافرازی واسمون باقی نذاشت.

امین 9 تیر 1389 ساعت 16:23

land of great Kourosh حیف...

امیر دهنوی 9 تیر 1389 ساعت 18:27 http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوست گلی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم. [گل][گل][گل]

فرید: اینا که گفتی یه جور خوردنیه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ary@n 10 تیر 1389 ساعت 02:00 http://www.enway.tk

اگه دیدیش سلام ما رو هم بهش برسون...

فرید: ایران سرافرازو میگی ؟ چشم ، بزرگیتونو میرسونم ...

negar.m 10 تیر 1389 ساعت 02:31 http://bornagain20.blogfa.com

چقدر آپ هات شبیه همه؟من ایران واقعی رو دوست دارم ولی الان...

فرید: جملتون خبری بود دیگه ؟؟؟
شبیه همن ؟!! لطفا یه شباهت بین این پست و پست قبلی میگی ؟

خصوصی داری.

فرید: و شما نیز !!!

که اینطور.عزیزم تو از طرف بچه هاتون به نمایندگی منتخب شدی که جواب مرا بدی و طبعا نظر اونا هم مثه توئه.یعنی شماها نمیتونستید جلوشا بگیرید که خودشیرینی نکنه؟من یکی بودم که تموم خلافها را انجام میدادم و کسی هم حق نداشت گزارش بده.چون کار به کتک کاری و فحش نامو30 میکشید.به هر حال ازت خیلی ممنونم که آمارش را دادی.اون دیس هم خوندم.زیاد جالب نیست.فعلا.

فرید: اصن یه چی میگم یه چی میشنوی ، آدم حالش بهم میخوره اینو کتک بزنه حتی ! کلا علاقه ندارم که باهاش حرف بزنم (و یا فحش بدم بهش) هرچند که هر از گاهی ...
هنوز چهارفصل اونجا هست و من به حرفم عمل میکنم ...

هه هه هه واقعاً بچه ای برو کارنامت رو به بابایی نشون بده برات دوچرخه بخره وقاقالی لی تورو چه به سیاست بی پدرو مادر سیاست پدرو مادر نداره مواظب باش یتیم نشی ها برو دنبال زندگیت

فرید: اولا که من از سیاست حرف نزدنم ، دوما ، این فضولی ها به شما نیومده ، تو برو در ک.و.نتو بگیر بچت نیفته بیرون ...

الان باید ارور سند کنم برات

باشه !!
این موجای سبز و سفیدش جیگرمو حال داد

ghasedak 10 تیر 1389 ساعت 16:41


زیاد جدی نگیر از روی بیکاری و چون نظری نداشتم این اسمایلو گذاشتم

فرید: هنوز اسمتو نگفتی ها ...

Ary@n 10 تیر 1389 ساعت 19:39 http://www.endless-way.blogsky.com

دیس فرزانگان 3 منتظر شد. کاری از ددی(immortal)...
لینک بدید و اطلاع رسانی کنید...

دیباگ جون خیلی بی ادب هستی خوشم نیومد ازت جواب داری جواب بده چرا فحش میدی با این طرز صحبتت معلومه بچه چال میدون هستی درسته
برو بچه جون جیش بوس لالا کن اشعه مانیتور زیاد برات خوب نیستش چشمات ضعیف میشه البته اگه قبلاً از دیدن فیلم های XXXضعیف نشده باشه!!!!

فرید: حالا نمیشه خوشت باید ؟ توروخدا ...
من کلا همینجوری حرف میزنم ، اصلا هم حال نمیکنم با آدمای حال بهم زنی مثل تو صحبت کنم ، برو از بابات چند تا فحش یاد بگیر بعد بیا اینجا (جیش بوس لالا ، اشعه مانیتور ، فیلم های xxx) گمشو بابا ، حالم بد میشه از آدمایی که اینطوری حرف میزنن ،
آره ، من بچه ی چال میدون ، دیگه پیش ما بچه های بد نیا ، خش میفتی !!!


همونه که نمیفهمی چون کرد قوچان هستی منم که مشهدی هستم خوب میفهمم کردها چه شون هست مخصوصن کردهای قوچان درکت میکنم تقصیر خودت نیست کردی دیگه کاریت نمیشه کرد از ایدز بدتره چون درمان نداره کرد بودن رو میگم ها

فرید: اولا که من نگفتم قوچانی ام ، دوما ، کرد هم نیستم ، سوما ، من از مشهدی ها حالم بهم میخوره ، مخصوصا از اونایی که مثل تو حرف میزنن ، خوشحال میشم دیگه اینجا نیای بچه مشدی ...

ghasedak 10 تیر 1389 ساعت 21:54

دعوا...


اسممو گفتم دیگه , آخه اگه اسممو بفهمی بازم نمیشناسی

فرید: نه خیرم ، آشنایی ، آی پیت هم متغیره ...

ciara 10 تیر 1389 ساعت 22:12

سلام فرید جون

چه خبره ؟؟؟!!

فرید: هیچی بابا ، من ازین مزاحما زیاد دارم ، اینم یکی مثل اونا ، البته این یه ذره فرق میکنه ، مشدیه !!!

ghasedak 11 تیر 1389 ساعت 00:15

نه خیرم غریبه ام
منظورت آی دیمه ؟ یعنی چی متغیره مگه ماله بقیه چجوریه ؟ از چه لحاظ متغیره ؟

ghasedak 11 تیر 1389 ساعت 00:22

تازه از روی اسمم که نمی تونی بشناسی شاید هزار نفر هم اسمه من باشن

فرید: باشه بابا ، اصن تو غریبه ای ، اسمتم نمی خواد بگی ...

heeeeeee 11 تیر 1389 ساعت 00:35

dg nabud darbarash post bezari
june man nega kon bebin chizi monde az in kalamey iran
rasti vaghan ghochaniy ??

فرید: نمیدونم ، نه ...
کم کم داره تعداد افراد ناشناس زیاد میشه ها !!!

ghasedak 11 تیر 1389 ساعت 00:52

حالا چرا دعوا می کنی من با لحن بهتری گفتما چقدر زود عصبانی میشی یکم صبور باش تازه داشتیم گرم میشدیم

فرید: عصبانی نشدم که ، کاملا طبیعی بودم ! من اگه عصبی شم خیلی فرق میکنم ،
داشتیم گرم میشدیم ؟!! چه خوب ! ادامه بدیم !!!

negar.m 11 تیر 1389 ساعت 02:42 http://bornagain20.blogfa.com

ببخشید, جملم خبری بود.شما عادت نداری یه چیزو برعکس بشنوی؟منظورم این بود که نوشته هات هیچ ربطی به هم ندارن.

فرید: هنوز حالت بده ؟!! آپ نمیکنی ؟

ghasedak 11 تیر 1389 ساعت 11:57

اره حق با شماست ادامه میدیم !!!

برو بچه جون هر کسی تو ضمیر ناخودآگاه خودش فحش بلده ولی باید به جاش استفاده کنه و ادب داشته باشه مثل تو نباشه که مثل نقل ونبات بریزه بیرون حتماً توی خونه اینجوری صحبت میکنن که قشنگ یاد گرفتی و برات طبیعیه راستی نگفتی مشهدی ها چیکارت کردن که انقدر بدت میاد درد داشته دفعه بعد میگم آروم تر کار کنن

فرید: گفتم که ، من بچه ی چال میدونم ، ادب ندارم ، تو هم که اینقد با ادبی بهتره بین ما بی ادبا نیای ، اگه مشهدی ها خ.ا.ی.ه ی تهرانی کردن داشتن بهشون نمیگفتن بچه مشدی ...

بی ادب منظور من گ.ا.ی.ی.د.ن نبودش منظور لحن صحبت کردنشون بود ما باهم دوست هستیم فقط القاع نظر به همدیگه میکنیم دشمن همدیگه که نیستیم اینجوری صحبت کنیم عوض اینکه من تورو راهنمایی کنم وتو منرو راهنمایی کنی اینجوری صحبت میکنی ؟! نکن زشته خب بگو ببینم هدفت از ساختن این وبلاگ چیه چرا ساختیش ؟ببین درست جواب بده از روی بی حوصلگی جوابمونده درست وقاطعانه جوابمو بده الان منتظرم

فرید: اولا که من نیاز به راهنمایی ِ شما ندارم ،
دوما ، هدفم به خودم مربوطه ،
سوما ، کلا در مورد آدمایی مثل تو بی حوصله ام ...


من میخوام باهت دوست بشم باشه فرید آقا قبول
نظرت چیه

فرید: ممنون از پیشنهادت ، ولی من تمایلی به این دوستی ندارم ...

Quit girl 11 تیر 1389 ساعت 18:22 http://stopazad.blogfa.com

dg dg!
harja yejoore!

ciara 11 تیر 1389 ساعت 18:34

جالبه
دیگه اینطوریشو ندیده بودم
اول هرچی دلش میخواد میگه بعد دنباله رفاقته

به خدا میخواستم لینکش را حذف کنم که برقا رفتند(بادمجون بم آفت نداره)
پاکش کردم.اون موسسه که واست کامنت ناجور داده واسه منم داده بعد می یاد التماس میکنه پستی که دربارشون نوشتم را حذف کنم.
تو بدجور موقعیتی گیر کردم.حمله ها بیشتر شده و آپهایی که می نویسم را برعکس تو مغزشون میگیرند.حال همه شون را جا می یارم.

فرید: موفق باشی ، ما باهاتیم ...

آپم
سر بزن

ciaraبه شما هیچ ربطی نداره که من چی میگم وبعدش هم چیکار میکنم- شما دخالت نکن توی کاری که بهت مربوط نیست اصلاً تو کی هستی بعضی ها انقدر بی شرف هستن که دارن از اسم های ماها سوء استفاده میکنن وبرای کسی با اسم ما ها نظرات بد وجنجالی میزارن ومیخوان بین ما جنجال راه بندازند

فرید: تو غلط کردی به خواهر من چنین حرفی زدی مرتیکه ی خر ، یه بار دیگه ازین گه خوریا بکنی یه جور دیگه باهات برخورد میکنم ،
همون بهتر که بین ما جنجال باشه ، من اگه بخوام اسم تو رو دیگه اینجا نبینم باید چیکار کنم ؟؟؟

فقط باید گوه زیادی نخوری تااسم منو نبینی متوجه ای آشغال عوضی حالا برات دارم من راهش رو هم بلدم یک کاری میکنم کف کنی خواهرم خواهرم میکنه چند تا بابا داری که انقدر خواهر داری قبوله منم بابات باشم پسرم ؟مامان کجایه داره شما درست میکنه دفعه آخرت باشه بامن اینجوری صحبت کردی عوضی به خواهر دهن پاره ات هم بگو خفه شه وتوکارای مردها دخالت نکنه که براش خطر داره دیگه هم ضرضر نکنین خفه شین حالا که اینجور شد انقدر براتون نظر میذارم که توبه کار بشین عوضیهای آشغال کله .ازگل

فرید: واقعا دلم برات میسوزه ، خیلی بیچاره ای ، من مثل تو نیستم که همه رو از خودت میرونی ، خیلی ها هستن که دوسشون دارمو دوستم دارن ، ciara هم یکی از اوناست ، یه بار دیگه نظرایی که دادیو بخون ، ببین حق با کیه ، از دومین نظری که گذاشتی هر بار بهت گفتم که دیگه اینجا نیای ، ولی بازم اومدیو اعصابمو خورد کردی ، منم نمیتونستم بشینمو نظرای چرتتو نگاه کنم ، جوابتو میدادم ، به سبک خودم ، حالا هم ازت خواهش میکنم که دیگه اینجا نیای و اعصاب منو دوستامو بهم نریزی ، اینجا یه جاییه که منو کسایی که دوستشون دارم باهم هستیم و تو و کسانی مثل تو اضافه این ، مزاحمین ، به خاطر همونی که بهش اعتقاد داری دیگه اینجا نظر نذار ، امیدوارم ادامه ندیو بیشتر ازین خودتو اسمتو ضایع نکنی ...

شما که کسی نیستی که بخوام پیشتون ضایع بشم پیش خدا وامام زمان ضایع نشیم انشاالله برین با دوستاتون وعشقاتون توی وبلاگ دوستانتون حالشو ببرین شب بخیر از آشناییتون خوشحال شدم

فرید: ولی من اصلا خوشحال نشدم ، فقط حالمو بد کردی ...

گفتم که باز دوباره میگم که تو عددی نیستی که بخوای خوشحال بشی یا ناراحت مهم منم که خوشحال شدم

فرید: باشه ، همینطور خوشحال باش !
و در جواب ارورت تو پست Birthday :
اینجا دو تا نویسنده داره ، اون پستو من ننوشته بودم و اونی که تولدش بود یک نفر دیگه بود ، ولی در هرصورت ، آبجی جونم تو خودتو ناراحت نکن ، یه حرفی زد بعدشم خودش عذر خواهی کرد ...

Red beetlE(هادی) 12 تیر 1389 ساعت 10:26

سیدعرفان برید سیدی نیک چی میگه اینجا؟؟؟ اسمو نگا جون مادرت...! ناموسا اسگله ها...
بپیچ به بازی تا ک.و.نتو نریختم... اینم بگم من اصلا باادب نیستما... اصلا چی میگی خشک مذهبی؟؟؟ هااااا؟ با توام... بدو گمشو دیگه این اطراف نبینمتا...

Red beetlE(هادی) 12 تیر 1389 ساعت 10:32

راستی دفعه دیگه توپت بیفته اینجا پارش میکنما...!
فرید ناموسا حال کردی؟؟؟ نه ناموسا حال کردی؟؟؟
حتما میخواد بیاد بگه کی با شما حرف زد ! بچه س دیگه... ولش کن بابا دیگه جوابشو نده...
انشاالله 10 سال دیگه... خودم تنهایی میرم همشونو میکشم... اونایی که ریدن تو مملکت... البته میخوام یه باند تشکیل بدیما... باشه تورو هم میذاریم اسنایپر مون...!

فرید: دمت گرم ، این لطفتو هیچوقت فراموش نمیکنم !!!

immortal 12 تیر 1389 ساعت 10:34

فحش بلد نیستی خب نده!!
ازگل!!
نکنه منظورت اسگله؟؟
برای رفع ابهامات تو اون مغزت باید بگم من داداشش هستم!!(تعجب نکنید من دیگه پسر با ادبی شدم)
دم این سینا گرم,هر روز یه چند تا اضافه میکنه!!

فرید: قربون دااش ...

سارا 12 تیر 1389 ساعت 11:37 http://www.aineha.blogfa.com

بابا به این یارو سیدعرفان برید سیدی نیک بگو ببنده دیگه تا چاک دهنم وا نشده.....بچه...فکر کرده اومده کانون اسلام و تربیت....
فرید منظورت از این نظر چی بود؟===>...
ناراحت شدی از اون پسته دیس....
به خدا ما منظورمون اصلا تو و امیر حسین و....
نبود..
اگه ناراحت شدی ببخشید

فرید: نه بابا ، ... یعنی ... دیگه !!!
من کلا عادت ندارم زیاد ناراحت شم ، اگرم بشم همونجا جواب طرفو میدم ...

سارا 12 تیر 1389 ساعت 11:41 http://www.aineha.blogfa.com

وای تازه نظرشاشو کامل خوندم...
این از اون نوع انسان هاییه که تو ریش و سیبیل دست و پا می زنن و اگه بیشتر از این ادامه بده واسه خودش بد می شه...

فرید: خودشم اینو میدونه ...

فرید تو هم اسگلیا جواب اونو میدی...بذار حال کنه واسه خودش بنده خدا چیکار داری...پیش خدا و امام زمان(!)ضایش نکن!!!!!!!!!

هوی یارو سید...دیگه تو وب منم نمیای نظر بدیا

ciara 12 تیر 1389 ساعت 13:00

بهتره دیگه این بحثو تموم کنیم

قرار نیست اینجا بیایم بدو بیرا بگیم

خوب دیگه یه بحث قشنگ شروع کنید

فرید: به روی چشم ، به زودی آپ میکنم که بحث عوض شه ...

(داداشی)immortal 12 تیر 1389 ساعت 13:32

آره این خواهر جدیدمون درست میگه!!
یه بحث جدید راه بندازید دیگه!!
آقا نمیدونم من چم شده ولی دیگه حالم از کل کل و فحش و اینجور چیز شرا بهم میخوره و دیگه رو زبونم نمیارم!!
ولی یه توصیه هم به این آقاهه دارم اونم اینکه برو طریقه ی نوشتن فحش ها و تلفظشون رو یاد بگیر تا دیگه اینجوری سوژه نشی!!
خداوکیلی خیلی بدشانسی!!یه دو روز قبل میومدی یه کلاس واست میذاشتم ولی حیف که دیگه من پسر با ادبی شدم و این کارا و حرفا رو گذاشتم کنار!!
ولی میتونی بری پیش سارا خانوم,دیگه نمیدونم شاگرد قبول میکنه یا نه!!

(داداشی)immortal 12 تیر 1389 ساعت 13:36

راستی من معذرت میخوام که اسمی از سارا خانوم آوردم تو پیشنهادم!!

فرید: نه خیر ، مثل اینکه واقعا عوض شدی ...

ciara 12 تیر 1389 ساعت 16:13

من خواهر جدید نیستم

تازه اومدم ولی فرید جان از اول هم داداشم بود

فرید: راست میگه آقا جواد ، اول ایشون خواهرم بوده بعد شما داداشم شدی ...

ciara 12 تیر 1389 ساعت 16:22

داداشی ...
امیرحسین کجاست ؟
رفته مسافرت ؟
نیست ... ؟

فرید: آره ، مشهده ، نامرد این همه کار سختو گذاشته رو دوش من خودش رفته در محضر آقا داره {ح ه}{ز ذ ض ظ} معنویشو میبره ! من دارم یه تنه این وبلاگو اداره میکنم ، یکی نیست بگه یه مدیری گقتن یه نویسنده ای گفتن ، فقط حقوق نویسندگی به آدم میده بعد همه کاروهم باید خودت انجام بدی !!!

ciara 12 تیر 1389 ساعت 16:49

عزیزم خسته نباشی
میگم ازش خبری نیست ! پس رفته خوش گذرونی
خوش به حالش

(داداشی)immortal 12 تیر 1389 ساعت 17:59

ببخشید ولی منظور من اون قضایای فمیلی تری نبود!!
من دیدم این آقاهه (سید عرفان ...)اینجاس بخاطر همین از اون کلمه استفاده کردم!!
آقا من چند بار باید بگم تغییر کردم؟؟

فرید:‌ کاملا معلومه (بعد از باخت آرژانتین تو وب ممد) ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد