command line

here is our command line

command line

here is our command line

Main Family Tree

سلام ، خوبین ؟ این اولین پست من تو این وبلاگه :

به منظوره رفع یه سری ابهاماتی که در مورد روابط خانوادگیمون پیش اومده بود تصمیم به کشیدن این شجره نامه کردم .

قبل از اینکه عکسو ببینین اینو بگم که از گذاشتن این پست هیچ منظور خاصی ندارم ، فقط واسه خندش گذاشتم .

 فقط ایناروهم بگم که :

هرچی توش کشیدم با هماهنگی آقا جواد بوده پس اگه موافق نیستین به  من اعتراض نکنید .

چون عکس بعضیا رو نداشتم مجبور شدم عکسایی که یه ذره قدیمیه رو بذارم .

؟ یعنی یا خود عکس ، یا اجازه ی گذاشتن عکس طرفو نداشتم .

اونیکه به عنوان عکس خودم کشیدم بیشتر شبیه آرپیجی زن شد تا تک تیرانداز !

اگه جاییش اشتباه کردم بهم بگید تا درستش کنم .

شجره نامه ی ما همچنان در حال توسعه است !

سیناخان و فربد کبیر یه زمانی مثله دوتا داداشه خوب بودن ولی از وقتی که فربد به حرف داداش بزرگه گوش نکردو راحشو از سینا جدا کرد ، کم کم از هم دور شدن تا به امروز که تقریبا دشمن همن (بابا سینا به منو داداش جوادم گفته : حق ندارین به فربد بگین عمو...)

منبع : کتاب روابط خانوادگی در جوامع بشری ، از انتشارات بکس یکه دو ، مولف : جواد مهدیزاده ... 


--------------------------------------------------------------------------------------------


نسخه ی دوم فمیلی تری اضافه شد ...

نظرات 58 + ارسال نظر
هادی 11 خرداد 1389 ساعت 09:12

یه دندونهای آریان خوشگله...یه موهای من...یه کل سینا...
تو دستشویی از سینا عکس گرفتی؟؟؟
احتمالا داشته میکشیده...شاید تو همون لحظه حتی داشته میریده...

هادی 11 خرداد 1389 ساعت 09:16

راستی کاش قبلا میگفتی...من یه عکس خیلی باحال از سجاد دارم یعنی هلو...!
یادته دندوناشو شکلاتی کرده بودو اون کلاه و ...
سجاد واقعا شانس آوردی...

(عموجون)immortal 11 خرداد 1389 ساعت 09:46

دمت گرم ولی بازم خوبه!!!!
عکس سینا خیلی باحال بود!!!
راستی از سجاد عکس های زیادی داریم !!!!راستی میگفتی همون عکس سجاد که هادی گفت رو میذاشتیم!!!!
ولی اختلاف این بابای ما با فربد سر چیه!!!ولی بین ما هم اختلافاتی وجود داره دیگه!!اونوری ها چه خرنونن ولی ما چی,درسمونم نمیخونیم!!!!
ولی باز دمت گرم خیلی باحال بود!

باقالی 11 خرداد 1389 ساعت 09:55

دمت گرم
خیلی باحال بود
بالاخره یکی اقدام به رسم این شجره نامه کرد
ولی یه سوال فرید جان
تو علافی؟
بیکاری؟
گزینه الف و ب
هر 5 گزینه درست می باشد

فرید: هر 5 گزینه درست می باشد ...

باقالی 11 خرداد 1389 ساعت 09:55

ببخشید یادم رفت از این باقالی باحالا خوشگلا بزارم

سپیده 11 خرداد 1389 ساعت 10:25

خیلی باحال بود!!!!!!! به عنوان اولین پستت تو این وبلاگ کمک بزرگی به این خانواده کردی!!!

سجاد 11 خرداد 1389 ساعت 11:02 http://never4ever.blogsky.com

خیلی با حال بود!
ولی عکس قحطی بود اینو گداشتی؟!!
همون عکسی که هادی گفت خیلی صفا داشت!
راستی محض اطلاع بگم، من قصد دارم به نیابت آقا جون(سینا) یه جنگ اساسی با امپراطوری فیسا و موسسش راه بندازم.همچین خونی بشه همه جا!!
این مریم مقدس هم چیز صفایی بود!
یکی ایین باقالی رو جمع کنه.من که از پس این بر نیومدم!! هر شب میخابه تو کمد بعد احساس خوشمزگی بهش داست میده میاد چرت و پرت میگه...
دمت گرم عموی انوی من!
فقط...

Ary@n 11 خرداد 1389 ساعت 11:59 http://www.endless-way.blogsky.com

اول از اینکه فرید جان درسته قیافت خیلی تابلوئه ولی از اینی که کشیدی بهتر میشد! ((:
بعدشم یه بار برو جلوی آینه وایسا. میتونی کل نمای خونتون و از بین پاهات تماشا کنی! اونوقت متوجه میشی که من موجودم یا تو! :دی
در کل خیلی باحال بود!
هادی جان دندون به این قشنگی ندیدی تا حالا؟؟؟؟!!!
من یه نکته رو هم اعلام کنم که عکس من مال پارساله...
الان قیافم مثل آدمای خونواده دار شده

فرید: خودت خواستی دیگه !
بزودی عکست عوض میشه ...

سینا 11 خرداد 1389 ساعت 14:35

سلام
عکس من مال کیه؟(کی از لحاظ زمانی)
عکس از این داغون تر نداشتی بذاری؟
شبیه ریگی شدم!
میتونید از این به بعد از این عکس برا ترسوندن بچه ها استفاده کنید.

فرید: این عکس مال امتحانای پارساله !
شما خودتو ناراحت نکن بابا جون. فردا ازت عکس میگیرم عوضش میکنم ...

Ary@n 11 خرداد 1389 ساعت 17:31 http://www.endless-way.blogsky.com

اسنایپر جون غلط کردم.بزار همین بمونه!

فرید: جون تو اصن راه نداره !...

محمدرضا 12 خرداد 1389 ساعت 10:35 http://fire-fighter.blogsky.com

آآآآآآآآآآی نفس کشششششش!!!!تو به چه حقی اسم زن منو این جا نوشتی؟!
مگه زن من مضحکه ی شمست؟!!!!


ولی در کل خوب بود.انصافا عکس آریان خیلی ک...
بود.

atshan 12 خرداد 1389 ساعت 11:12 http://atshan.wordpress.com

lol

هادی 12 خرداد 1389 ساعت 11:41

من تازه این (در دست تولید) و دیدم ... خیلی باحاله...
از امیر حسین عکس با کیفیت تر نداشتی؟؟؟
خوبه حالا همیشه پیششی...

فرید: خودش این عکسشو داد.
بدشم ، من هیچوقت پیش امیر نیستم ، اون همیشه پیشه منه !...

(عموجون)immortal 12 خرداد 1389 ساعت 12:30

اه اه اه حالم از بلاگ اسکای دیگه به هم خورد!!!
آخه خاکی ان ترکیب هم تو بلاگ اسکای وبلاگ زده!!!!
دیگه وبلاگاتون رو از بلاگ اسکای جمع کنید بره!!!

oxygen 12 خرداد 1389 ساعت 12:39

این عمو فربدکبیر زن و بچه (خانواده)نداره؟

فرید: چرا داره ، ولی اگه میذاشتم خیلی شلوغ میشد دیگه ...

سپیده 12 خرداد 1389 ساعت 14:19

همون در دست تولید از همه خوب تره!!!!!!!!!!!!!! تولید؟!!!!!!
من از پسرم کوچیکترم؟!!!!!!!!!!!

pegasus 12 خرداد 1389 ساعت 18:16 http://pegasus10.blogfa.com/

ina ro che daghun va fenchulan
3pid to tu in khanevadeye daghuna che mikoni???0
man Bkar nistam biam inja cm bezaram na aslan az in fekra nakonin
faghat cm agha sajad ro tu blogam Ddam hamin

داغون ؟‌ فنچول ؟
حالا حسودی نکن ، بگو کجاشو دوس داری اسمه تو رو هم بذارم توش !...

سجاد 12 خرداد 1389 ساعت 23:11 http://never4ever.blogsky.com

آپم!

سجاد 12 خرداد 1389 ساعت 23:13 http://neve4ever.blogsky.com

راتسی پگاه خانوم درست نیست شما اینجوری صحبت کنیا!
من گفتم شاید جالب باشه براتون ولی مثل اینکه اشتباه کردم!...
جنبه...!!

سجاد 12 خرداد 1389 ساعت 23:15 http://never4ever.blogsky.com

راتسی=راستی
آدرس وبم اشتباهی زدم!

سپیده 12 خرداد 1389 ساعت 23:49

پگاه جون فنچول که هستن هستیم!!! ولی کلا بیخیال!...

سپیده 12 خرداد 1389 ساعت 23:52

راستی من آخرین باری که به یکی گفتم فنچول کلی حرف بد(!!) زد!! شما به خودتون نگیرینا!!!

سلام...
خوبی؟
عالی بود.. الهی خودتو چرا تنها کشیدی؟!
آها..
خوب افتاد تو عکس.
من نمی دونستم سپهرم بچه ی سجادیناست...
راستی ادامشو چرا نکشیدی؟!
آخه نیوشا با پسر من می خواد ازدواج کنه...
اسمش مانی!!!!
ماشاالله همتون متاهلینا!!!

فرید: به همه جاش دقت کردی جز یه جاش :
اون پاییینش که نوشته farid !
باشه ، بعد از اینکه فرایند تولید به پایان رسید اسم آقا مانیو میذارم تنگش !!!
امیرحسین:خوب من متاهل نیستم.البته قصد ازدواج دارم

مااگه بخوایم مثل شما از این شجره نامه ها درست کنیم همه با هم یا هوو ن یا خواهر!!!
قاطی می شه! اگه هم این 2 تا رابطرو نداته باشن با هم ازدواج کردن!!!!!!!
کلا کلاس ما این طوریه... الهه جون که با همه هوو هستن!!!
شوهر همه رو میگیره!

فرید: باریک به الهه خانوم ! چه فعال هستن ایشون !...

خیلی خلاقین... جدی میگم... مامانم دید کلی خندید..

فرید: خدا به ماهم ازین مامانا بده ...

راستی تو اگه داداش سپیده ای ... سپی که خواهر منه!!!
خب این جا یه مشکلی هست!!!
بابامون یعنی 2 تا زن داشته؟!؟!

فرید: نمیدونم !
من بابای امیرم ، امیر دادشه سپیده ست ، شماهم خواهر سپیده ای ،
ما کی این همه بچه به دنیا آوردیم ؟!! یادم نمیاد زن دیگه ای داشته بوده باشم !...

فعلا بای.....

فرید: بودین حالا ...

pegasus 13 خرداد 1389 ساعت 19:39

debug:
داغون ؟‌ فنچول ؟
حالا حسودی نکن ، بگو کجاشو دوس داری اسمه تو رو هم بذارم توش !...

in javabo ki neveshte

heif ke sepide ke yeki az dustaye golame ba shomaha famile vagarna tor Dge E batun barkhord mikardam

man alan dagh mizaram poshte dastam ke Dge to hich kodum az blogaye bachehaye soltani comment nazaram
hata ,hata tu blog shuar 3pid
mashala ru ke nadaran sange pa ghazvine mam hey bayad rayateshuno be dalayeli konim
hamin mishe ke fek mikonan kheili khoshmazan
[...]
[...]

فرید: چرا اینقد عصبانی ؟؟؟
این جوابو SNIPeR نوشته !!!
خوب انتظار داری وقتی بهم میگی داغون و فنچول بگم دمت گرم ؟!!

الهه 14 خرداد 1389 ساعت 15:37

سلام
قربونت مرسی. من کلا" فعالم. با همه ازدواج میکنم دل کسی نشکنه
راستی این family tree ویرایش لازم داره
من بچه جدید سجاد و سپیده ام.
یعنی امیرحسین دائیمه و فرید بابابزرگم
اخ جوووووووووووون
من با بابا بزرگم موافقم

فرید : این دوتا اسمایلی اصن به هم نمیخورنا !!!

خب دوباره من اومدم!!
امیر امروز بهت زنگیدم... منظوری نداشتم... حوصلم سر رفته بود از اول تا آخر شماره هایی که تو گوشیم بود ر. بهشون میس انداختم...
نگی مردم آزاره ساعت 3 شب میس میندازه!!!
اگه ناراحت میشی دیگه نمی زنگم....
ناراحت میشی حالا؟!؟

amir:na baba narahat chie!!! shoma 4 sob benda(miss)
bebakhshid natunestam j bedam.vaghean bebakhshid

وب سجاد خیلی وقت نرفتم...
امسال باید با همتون خداحافظی کنم....
منو یادتون نره ها!!
گناه دارم منم تو این family tree تون بچپونین...

amir:haaa...chera khodafezi.yeki bege ghazie chie!!!
khodam yegaye khoob barat peida mikonam...hala begoo kojasho dos dari??
فرید : چه میکنه این فمیلی تری ! چه استقبالی !
میخواستم امشب یه سری از عکساشو عوض کنم ، ولی مثله اینکه نیاز به تغییرات اساسی داره !
به زودی عوضش میکنم ، منتظر باشید !!!

راستی تو که قصد ازدواج داری بگو به غیر از... همگی واست بریم خواستگاری...
جدی میگم...
راستی پیغام می فرستین که فلانی می خواد با اون کفش صورتیه دوست شه.... اون کفش صورتیه اسم داره!!!
ملیکا!

amir:nesfe nago dge...gheir az ki???...folani kie???

فکر کنم خیلی شلوغ دارم می کنم! من برم دیگه...
راستی مامان من و مامان تو نداره...!
مامان من واسه تو! بیا ببرش!
عکس تو همایشتونم دیده...

amir:asan shoma nabashio shologh nakoni hame afsordan...

بای

amir:by...bazam biaya

الهه 15 خرداد 1389 ساعت 16:32

جدا"
اولیش برای موافقت بود دومیش برای بابا بزرگم!!!!!
مشکل داری یا موافقی؟؟؟؟؟؟؟

فرید: من ؟ مشکل ؟ اونم با اسمایلی ؟!!!

(ددی)immortal 15 خرداد 1389 ساعت 21:16

به این نکته هم توجه کنید که اگه بیایید تو family treeهمتون ببخشید اینو میگم ولی حر...ده میشیدا!!!!
شرمنده اینو گفتم ولی واقعیتیه که باید هممون بپذیریم وعاملش ددی منه(سینا)!!!!!
ولی واقعا چه میکنه این family tree!!!!!!
راستی من فیزیک نمیخوام!!!
آریان کجایی که باید خنجرت رو بیخیال شی و چیز کنی تو دهن ناشر های کتاب خوشخوان!!!!
راستی این جمله ای که بالا نوشتم رو میتونید دو جور بخونید ولی منظور من اون یه ذره بی تربیتیه هست نه اون خیلی بی تربیتیه!!!!!

فرید: داداش چرا ملتو میترسونی ؟
مثل اینکه من باید یه ابهاماتی رو رفع کنم :
من هم بابا داشتم هم مامان ، بعد از اینکه یتیم شدم سیناخان منو به فرزندی قبول کرد ، پس کسانی که (تو شجره نامه) زیر من قرار دارن اصلن حرو..اده نیستن ، چون من مامانو بابا داشتم ، خانوممم هم مامان داره هم بابا ...

الهه 16 خرداد 1389 ساعت 13:35

میدونستم بابا جون فرید من حر.....ده نیست!!!!
ولی متاسفانه من هستم چون یه دو ماهی از بابام بزرگترم یه چند ماه بیشترم از مامانم!!!!
بعد الان مامان بابامم معلوم نیستن
فکر کنم اوضاعم خیلی خرابه!!!!
میخوام برم دنبال هویتم.
سجاد منو از کجا پیدا کردی؟؟؟؟؟
بگو
میخوام برم دنبال پدر و مادر واقعیم

فرید: شما سخت نگیر زیاد ، تو فمیلی تریه ما این چیزا طبیعیه !
مثلا هادی و ممد هردوتاشون از سینا بزرگترن !...

باقالی 16 خرداد 1389 ساعت 20:05

البته قابل توجه که همه از نقطه ای به نام مریم مقدس ح .... ایم

(ددی)immortal 16 خرداد 1389 ساعت 21:04

باقالی بازم اسگل بازی در آوردی که!!!!
اسگل(!) شهریار رو مریم مقدس گذاشتیم که دیگه حرو...ده نباشیم که سینا این کار رو انجام داد و ما رو با این کار های بی تربیتیش تو تاریکی حرو...ده کرد!!!!
راستی فرید جون وقتی وارد خانواده ی ما شدی یعنی قبول کردی که حرو...ده هستی!!!!!
اصلا از کجا معلوم که مامان بابای واقعیت یه کاری نکرده باشن که تو حرو...ده شده باشی؟؟؟!!!
اگه اینجوری باشه منم مامان بابا دارم ولی فقط بابام معلومه!!!اسگل تو که وضعیتت از ما هم بدتره ما باز یه بابایی داریم اما تو چی؟؟؟!!

امیرحسین:نه احمق مامان بابای فرید تو یه تصادف مردن...بعد سینا فریدو به فرزندی قبول کرده
فرید : نخیرم ، ما اصن ح.ز. نیستیم ،
چیه ؟ ناراحتی که ما مثله شما نیستیم ، میخوای این ننگو به ما هم بچسبونی ؟
بیچاره بذار ما همینطوری بمونیم ، حداقل تو خانواده همه ح.ز. نباشن ، اونطوری خیلی ضایعست ...

(عموجون)immortal 16 خرداد 1389 ساعت 21:08

اسممو بالا اشتباه نوشتم!!!میخواستم ببینم متوجه میشید یا نه!!!!

سپیده 16 خرداد 1389 ساعت 21:37

ملی تو اون عکسو به مامانت نشون دادی؟!!!!!!!!!!! هرچند حالا که فکر میکنم میفهمم پارک تنیسو با همکاری مامات پیچوندیم!!

سپیده 16 خرداد 1389 ساعت 21:38

سجاد من اصن خبر ندارم این بچه ها از کجااومدن هردوتاشون هم از من بزرگترن!!!!!!!!!

امیر:!!!!!!!
فرید:!!!!!!!

باقالی 16 خرداد 1389 ساعت 23:18

من دچار دوگانگی ارزشی شدم
یعنی من نیم ح.ز ام؟
از یه طرف هستم از یه طرف نیستم

فرید: آره ، تقریبا یه چیز تو این مایه ها ...
امیرحسین:تو که اصن از اولم بودی!!

خودم(sniper) 17 خرداد 1389 ساعت 11:28

عکس فمیلی تری رو عوض کردم ، برید ببینین ،
هرکسم که میخواد عکسشو تو عکس بذارم ! یا عکسشو عوض کنم اونو به frdsnpr@gmail.com رایانامه کنه !
و با تشکر فراوان از نوه ی گلم (سپهر باقالی) ...

تازه عکس خودمم گذاشتم !
این جدیدترین عکسیه که از خودم دارم ، واسه شناسنامم گرفتمش !...
.
البته اسمم اینه : SNIPeR
بخاطر فضولی های بعضیا اشتباه شد !...

محمدرضا 17 خرداد 1389 ساعت 11:33 http://fire-fighter.blogsky.com /

این عکس سینا که بدتر از اون کیه!!

فرید: اگه بدونی همینشم چجوری به دستم رسیده !
شما اگه خوبشو داری بفرست واسم ...

باقالی 17 خرداد 1389 ساعت 11:35

خواهش
قابلی نداشت
ممد واقعا تو فکر می کنی این عکس سینا بدتره؟

سپیده 17 خرداد 1389 ساعت 12:41

کی گفته نیوشا با مانی ازدواج میکنه؟!؟!!!!!! اینطوری که تا آخر همه منگل میشن اینقد ازدواج خانوادگی داریم!!!

فرید: خاب خواهرت خودش گفت ،
(آخه نیوشا با پسر من می خواد ازدواج کنه...)
من فکر کردم (دیگه مجبور بودم !) خودتون خواهرا با هم هماهنگ کردین !...

الهه 17 خرداد 1389 ساعت 13:21

سپیده جون مهم نیست
حر.....ده که هستیم منگلم میشیم خوب!!!!!!!!!!!
مامانی من حوصلم سر رفته. یه کمم به ما فکر کنید با بابایی
بابا جون فرید اینا به من و داداشیم اهمیت نمیدن!!!
دایی جون امیر ما رو نجات بده!!!1
بابا ما رو که حر..ده کردین منگلم کردین حداقل دچار کمبود محبت نکنیدمون!!!

فرید: مامانیتون که تو این کارا خیلی فعال هستن !
حتما چند نفریو نشون کرده میخواد یهو بهت بگه سورپرایزت کنه !!!
واسه داداشتم نگران نباش ، من میشناسمش طرفو ، تو آپ بعدی اوشون روهم میذارم ...

سپیده 17 خرداد 1389 ساعت 19:20

دخترم زیاد قهر نکن مگرنه میگم با همون که خونشون رو به روی مدرسه دوست شیا!!!!!!!!!!
من فعالم ؟!!!!!!!!!؟؟؟!! اونا فرق میکردن!

خواهر جون دختر تو خواهر اونی که خونش روبروی مدرستونه!!!!!!!!!!!!!!

هادی 18 خرداد 1389 ساعت 12:22

عکسو داری...به قول سینا عکس هنری... تو اون دوردست ها هم که دارم نگاه میکنم چیز خاصی نبود... عکس سجاد عالی...! کاش اون یکی عکسشو داشتم میذاشتی اینجا می خندیدیما... این یکی عکس سینا رو از کجا آوردی؟؟؟ البته بهتر از قبلیه اس... آریان هم که دیگه زورو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد