command line

here is our command line

command line

here is our command line

هیچی فقط اومدم بگم ازین به بعد فریدم جز نویسنده های این وبلاگه.

دو...شگفت...انگیز

نظرات 11 + ارسال نظر
(عمو جون)immortal 7 خرداد 1389 ساعت 17:40

اه اه اه,عمویی فقط همین یه محیط سالم مونده جون من این رو دیگه به گه نکش!!!
فقط فرید قول باید بده که تو اینجا نرینه!!!

به سپهر پول دادم تمیزش کنه.آخه باید ا.ن.ا رو بتراشه

محمدرضا 7 خرداد 1389 ساعت 19:29 http://fire-fighter.blogsky.com

فرید جان اول یه دوش بگیر بعد بیا این جا رو به گه نکشی!!!

هادی 8 خرداد 1389 ساعت 15:34

اولا که مثل ممدینا و ...language اول رو فارسی بذار ...کلی نوشتم بعدش دیدم همش انگلیشه...
میگم چرا وقتی وبلاگو دیدم یه حس قهوه ای رنگی بهم دست داد...نگو فرید هم صاحب شده...
در هر صورت امیدوارم لحظات خوشی رو تو این وبلاگ با هم سپری کنیم...براتون آرزوی موفقیت میکنم...(الآن حالتون از این جمله به هم خورد نه؟؟؟)

همچنین عزیزم.نه اتفاقا کلی با این جملاتت حال کردم

SNIPeR 8 خرداد 1389 ساعت 17:18

با توجه به موافقت بابا سینا من دیگه ازین به بعد داداشه ددی هستم ، هیچکس هم جز داداش جواد و بابا سینا حق نداره با من شوخی کنه ، فهمیدین ؟
دارم فمیلی تری رو میکشم ، اگه امشب تموم شه میذارمش اینجا ...

به چپم

SNIPeR 8 خرداد 1389 ساعت 17:38

از پست بعدی دیگه مثله مهمونا نظر نمیذارم ...

به راستم

باقالی 8 خرداد 1389 ساعت 23:29

واقعا هم این دو فرد در کنار هم شگفت انگیزن
شاسکول و انی خرخون

تو که این دوتا صفتو با هم داری...

سجاد 9 خرداد 1389 ساعت 13:07 http://never4ever.blogsky.com

انو!!
چه وب انویی!!
به قول بچه ها ووییی!

بهاره 10 خرداد 1389 ساعت 10:20 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

6 تا شگفت انگیز فکر میکنم.هوم؟

سپیده 10 خرداد 1389 ساعت 20:18 http://www.4shegeftangizz.blogfa.com

آقا من میگم بیاین همه باهم کلی شگفت انگیز شیم خوبه؟!!!!!!!!!!!!!!

موافقم

SNIPeR 11 خرداد 1389 ساعت 11:55

باز دوباره این دوتا باهم موافقت کردن
الهه خانوم ... کجایی ؟؟؟

الهه 14 خرداد 1389 ساعت 15:29

ببخشید فرید. نتم قطع بود
اقا بکشین کنار من با فرید موافقم

امیرحسین:منم با سپید موافقم
فرید : واقعا هیچ حسی بهتر ازین نیست که آدم بدونه همیشه یه نفر هست که باهاش موافقه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد