command line

here is our command line

command line

here is our command line

آهنگ های درخوستی با فرید

سوسن خانوم ...


مسلما همتون این آهنگو شنیدینو ساعت ها روش تامل و تفکر کردین !

منم هیچی نمیگم درموردش (اگه نشنیدیش برو ...)


این سوسن خانوم ، اینم اسمال آقا !

اسمال آقارو در جواب سوسن خانوم خوندن ، اگه نشنیدینش  دانلود کنید ، گوش کنید ، و حظ ِ معنویشو ببرین !!!



Arguments :

1. تو این عکس آقای گامنو عقب تر وایسداده بودن ، مجبور شدم زوم کنم ، به خاطر همین کیفیت اومد پایین !

2. اگه شنیدینش زودی ننویسین تکراری بود ، من از چند نفر پرسیدم گفتن نشنیدن .

3. هدف ما ازین پست خز کردن اسمال آقا همچون سوسن خانوم بود !

4. خیلی وقت بود میخواستم این پستو بذارم ولی به دلایلی دیر شد .

5. فقط مونده بود در مورد سوسن خانوم پست بذارم که گذاشتم !

6. ازون 4 نفر با یکیشون آشتی کردم ، یکی دیگشونم داره حل میشه !

7. یادمه اون سری با بچه ها یه تریپ رفتیم جهنم هوا خیلی خنک تر بود !!!

8. من فقط زمانی جواب کسیو میدم که بدونم کیه .

9. خوشم نمیاد در مورد ایران ِ کنونی حرف بزنم ...

10. مسلما امیر بعد از اینکه پستو بخونه زنگ میزنه بهم میگه : ریدی !

نظرات 46 + ارسال نظر
باقالی 26 تیر 1389 ساعت 01:44

اصلا هم نریدی
امیر خودش ریده
من که مطالب تو رو بیشتر می پسندم
الان امیر به من زنگ می زنه می گه خیلی حال به هم زن شدی

امیرحسین:آره سپهر من ریدم به تووووووو
فرید جان خیلی هم قشنگ بود

ghasedak 26 تیر 1389 ساعت 02:55

باتوجه به مورد 8 مسلماَ جواب منو نمیدی چون نمیدونی من کیم اما اونجوری که خودت میگی منو شناختی !!!
من هم سوسن خانمو شنیدم هم اسمال اقا جالب بود اما هر موقع که شنیدم روش تاُمل و تفکر نکردم چون نیازی نداشت !!!
درباره ی مورد 6 : ایشالا حل میشه !!!
درباره ی مورد 7 : تا اون جایی که من اطلاع دارم لایه ی اوزون سوراخ شده و هوا همه جا شدیداَ گرمه !!!

فرید: من میدونم تو کی هستی پس جوابتو میدم !

Ary@n 26 تیر 1389 ساعت 11:01 http://www.endless-way.blogsky.com

امیر که جای خودم. منم میگم ریدی!!! خب دیوونه یه عکس خوب از گامنو میذاشتی. ببین عزیز دلم یه سایت باحالی هست اسمش گاگوله! مثه خودت. فقط کافیه بری به images و کلمه ی گامنو رو سرچ کنی!

فرید: عجب خریه ها ! میگم عکسارو خودم گرفتم میگه میرفتی سرچ میکردی ...
امیرحسین:باعث افتخاره که یه وبلاگ نویس حرفه ای با من هم عقیدست

Ar!eF 26 تیر 1389 ساعت 11:01 http://skysblog.blogsky.com

نگم ریدی چی بگم ... ؟ بزار سورپرایزم آماده بشه می ترکونم ...

فرید: آخه من ب....... هیچی !

Ary@n 26 تیر 1389 ساعت 11:01 http://www.endless-way.blogsky.com

*جای خودش!

pegasus 26 تیر 1389 ساعت 11:30 http://www.pegasus10.blogfa.com

man video hashunam Ddam tu Utube azin chiza ziade
facebookam hamintor
khak tu sare khanade soosan khanum ke enghad kelase khanuma ro avord payin0

فرید: خوبه که به Argument دوم توجه داشتی ،
حالا اینا که گفتی چی هست ؟!!
امیرحسین:آره تو تویتر هم هست

pegasus 26 تیر 1389 ساعت 11:31 http://www.pegasus10.blogfa.com

khanade hamun khanandas

ciara 26 تیر 1389 ساعت 11:32

اینم خوبه ها
ولی یه موضع بهتر پیدا کن داداشی

فرید: مث پست قبلی امیر باشه خوبه ؟!!

ciara 26 تیر 1389 ساعت 11:33

خوب راهه قهرو آشتی رو پیدا کردیا !!!

فرید: بعله !

ببین زور نزن من یکی باهات آشتی نمیکنم!

فرید: همین یه بارو ... توروخدا !

sepideh 26 تیر 1389 ساعت 12:10

گامنو تو دانشگاه آزاد شهریار درس میخونه! سر کلاس معارفشون داشته میحرفیده استادشون گفته تو ساکت باش سوسن خانوم!!!!!! همین دیگه!!!

امیرحسین:چه جالب

sepideh 26 تیر 1389 ساعت 12:18

اینکه با این موضوع آپ کنی چه جوری به ذهنت رسید؟!!!!

فرید: دو سه ساعت تو یه اتاق ساکت تمرکز کردم یهو این موضوع زد به سرم !...
امیرحسین:ایول به فرید.بالاخره تمرکز کرد

pegasus 26 تیر 1389 ساعت 12:47 http://www.pegasus10.blogfa.com

من که نخواستم بگم تکراریه خواستم بگم ویدیو هم دارن که تو نگفتی!
فیس بوک یه جای خوبیه که با دوستان میشه ولو بود توش
آره اونجا درس می خونه مهیار [یکی از آشنایان]هم اونجا درس می خونه ازین جریانات ازش زیاد تعریف می کنه

ghasedak 26 تیر 1389 ساعت 13:55

چه خوب! آفرین که فهمیدی من کیم !!!

ciara 26 تیر 1389 ساعت 14:43

آره دیگه
من که میدونم خیلی با احساسی رو نمیکنی !!!

ciara 26 تیر 1389 ساعت 14:45

حالا که راهه آشتی کردنو یاد گرفتی میخوای یه بار دیگه قهر کنم ؟

فرید: نه ...

ciara 26 تیر 1389 ساعت 15:18

من از اون چپیه خوشم میاد

خودم (SNIPeR) 26 تیر 1389 ساعت 16:08

خانومه سام بادی حالا که خودتو معرفی نمیکنی حداقل یواشکی نباش ، اونطوری بهتره ...

باقالی 26 تیر 1389 ساعت 16:53

امیر حرفات با هم تناقض داره
تو جواب من به فرید می گی خوبه پستت
تو جواب آریان به فرید می گی بده پستت
در نتیجه ===> خودت ریدی
دیشبم که تو مسنجر ریدی

امیرحسین:پس الان حسابی قهوه ای ایییییی

بهاره 26 تیر 1389 ساعت 18:13 http://www.pashe-koori.blogsky.com

عکس خود سوسنا تا حالا دیدی؟

فرید: آره ...

ciara 26 تیر 1389 ساعت 18:33

داداشی میشه این خانواده ی بزرگتو معرفی کنی ؟

فرید : آخه ...

داداش فرید این آهنگای خز چیه به ملت معرفی میکنی؟؟

فرید: کی داره این حرفو میزنه !

بهاره 26 تیر 1389 ساعت 18:49 http://www.pashe-koori.blogsky.com

خیلی دلم میخواد تو وبلاگم یه دعوا راه بندازم.دوباره اون 2 تا پدرسگ مزاحمم شدند.ربع ساعته فقط دارم جوابشونا میدم.بچه ها:اگه پایه اید بیاید واسه دعوا...

فرید: دعوا ؟ من میترسم ! ولی از دوستان شجاع دعوت میکنم ...

سارا 26 تیر 1389 ساعت 19:41 http://www.aineha.blogfa.com

اومدم....
حس دانلود نیست...
ولی اون موقع که رو بورس بود خیلی اهنگ باحالی بود...
کلا بروبکسو دوست دارم اون اهنگ از امستردام تا سنفرانسیسکوشونو خیلی بیشتر دوست دارم...

خودم (SNIPeR) 27 تیر 1389 ساعت 00:36

به سام بادی :
چرا فک میکنم ؟ منو نمیشناسیا ! ما کارمون همینه !
خودمم میدونم !
تازه سبزمو گرفتم !!!

اگه میخوای باهام در ارتباط باشی یا آی دی بده یا شماره یا ... ، اصلا درست نیست که من برای جواب دادن به افراد ناشناس خودم واسه خودم نظر بذارمو آمارو ببرم بالا .
این اخرین باره که این کارو میکنم ...

به ...:
چرا این سوالو پرسیدی ؟

به a :
به خودم مربوطه !

بقیه هم مزاحم نشین لطفا ...

فرید: یعنی اینکه خصوصی زیاد دارم !!!

بهاره 27 تیر 1389 ساعت 11:55 http://www.pashe-koori.blogsky.com

خدا شفات بده داداشی.
راستی نمیخواد دعوت کنی.خودم حلش کردم.مرسی.

فرید: دعا کن ! شاید شفا داد ...

بهاره 27 تیر 1389 ساعت 12:30 http://www.pashe-koori.blogsky.com

شوخی کردما.سالمی.به جون ملا.

vanesa 27 تیر 1389 ساعت 15:53

بهاره جان تازه میخواستم بیام دعوا ( حل شد ؟ )
تنهایی همه رو حریفی دیگه

امیرحسین:فرید...معرفی نمیکنی؟؟!!!!

Quit girl 27 تیر 1389 ساعت 17:26 http://stopazad.blogfa.com

belakhare apidam!

Ar!eF 27 تیر 1389 ساعت 18:12 http://skysblog.blogsky.com

یه سورپرایز ... آپم !!

نیکی 27 تیر 1389 ساعت 19:39

فرید: :)

پانی 27 تیر 1389 ساعت 23:30

سلام...خوبی؟!... دیگه سر نمیزنیا!
اینا هم بیکارنا واسه هر آهنگ یه آهنگه دیگه به عنوان........

فرید: تو آدرستو بذار من سر میزنم ...

بهاره 28 تیر 1389 ساعت 07:54 http://www.pashe-koori.blogsky.com

مرسی vanesa جان.خودم کلی چیز بهشون گفتم.اگه دفعه دیگه مزاحم شدند(که به احتمال زیاد میشند) دعوا راه میندازم.کلا وضع مجازیم خیلی خرابه.تعداد کامنتام خیلی کم شده.فکرکنم چون از اول شروع کردم تحویلم نمی گیرند.یا کلا چون وبلاگ قبلیم را فیلتر کردم، بد بهم نگاه میکنند.نمیدونم...باید خودم دست به کار بشم.

Red beetlE 28 تیر 1389 ساعت 10:33 http://jangavaran.blogsky.com

چی بگم خب؟؟؟
آها یه چیزی... چرا زور میزنی بفهمی اونایی که نمیخوان بفهمی کین رو بشناسی؟؟؟

فرید: کاره هر روزم اینه !

ciara 28 تیر 1389 ساعت 10:40

سلام داداشی
من یه مدت نیستم
با آبجی میریم مشهد

فرید: خوش بگذره ...

ciara 28 تیر 1389 ساعت 10:44

شنیدم farsi1 میخواد کارتی بشه
حالا چی نیگا کنیم

امیرحسین:همینجوریش چرتو پرته.کارتیم میخواد بشه!!!!!!!
اشکال ندارهpmc family باحال تره
فرید: خدا کنه ...

نمیخوام...من آشتی نمیکنم.
تو آهنگ خز و بیل تر گیر نیاوردی بذاری؟!

فرید: Argument سوم ...

سجاد 28 تیر 1389 ساعت 11:57

الان چی بگم؟!
آهنگ داره با خونسردی تمام دانلود میشه!
یه سوال، سپیده خانوم شما از کجا فهمیدین که این اتفاق ها افتادند؟!!!!!
در ضمن اون آهنگ "از نمیدونم کجا تا آمستردام" نیست؟!! اسمشو میگم...

sepideh 28 تیر 1389 ساعت 12:17

خب فهمیدم دیگه!!! دختر داییم اونجاست . منم عادت دارم تو کلاس اینو اون مهمون شم میدونی که!!!!!

فرید: خوبه که تو و سجاد اینجا از هم سوالاتونو میپرسین !

vanesa 28 تیر 1389 ساعت 13:26

امیر حسین من آبجیه فریدم

قبلا با هم حرف زدیم
منو میشناسی

امیرحسین:ا چه جالب.خوشالم که افتخار دادید اومدید.فریییییییییید....چرا معرفی نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟!!

سارا 28 تیر 1389 ساعت 17:57 http://paize-zendegi.blogsky.com

سوسن خانوم و که فکر نکنم کسی باشه که نشنیده باشه ولی اسمال آقا رو هیچ کدوم لز دوستام نشنیده بودن.
با مرد 9 منم خیلی موافقم.
مورد 6 هم انشاا.. به زودی حل شه.

نیکی 28 تیر 1389 ساعت 20:12





---------------
من حوصله ام سر رفتهههههه

فرید: خوب من چیکار کنم ؟
آدرستو بذار ...

نیکی 29 تیر 1389 ساعت 03:54 http://saeedi2009.blogfa.com

نمی دونممممممممممممممممم.
گذاشتمممممممممممم

ی کار سرگرم کننده پیشنهاد بدید لطفا .

فرید: اس ام اس بازی ! فعالیتی بسیار سرگرم کننده و آموزنده !

sepideh 29 تیر 1389 ساعت 10:53

نمیخوام اصلا دیگه هم نمیام تو که فقط میخوای منو مسخره کنی
(لوس خودتی!!!! )

فرید: من کی مسخرت کردم ؟!! کلا عادته که بد برداشت کنیا ...
امیرحسین:کی مسخرت کرده خواهر جون؟؟؟فرید ببند دهنتو دیگه نبینم خواهر منو ناراحت کنیا

sepideh 29 تیر 1389 ساعت 10:54

داداشی زود آپ کن من حوصلم سر میره بیام بره تو نظر بذارم! دیگه بره فرید نمیام!!!!!

فرید: توروخدا بیا ، خواهش ، التماس ، تمنا ، یه فرصت دیگه بده بهم ...
امیرحسین:فرید بفهم داری با کی صحبت میکنی.گفتم ببند دهنتو(همون خفه شوی خودمون)

sepideh 29 تیر 1389 ساعت 11:44

بازم بحث میره رو گذاشتن و نگذاشتن علامت "!" ؟؟؟؟؟ بد برداشت نمیکنم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد