command line

here is our command line

command line

here is our command line

خدا

خیلی ازت دور شدم ، خودت کمکم کن ...

نظرات 13 + ارسال نظر
سینا 25 خرداد 1389 ساعت 09:40

سلام
تو هم که جو گیر شدی پسرم...
راستی اگه بیام اینجا باهاشون کل کل کنم راضی میشی؟!!
یا باید فحشم بدم؟!

فرید: من که نگفتم کل کل کن ، گفتم اون تریپی که ورداشته بودی اصن بهت نمیومد ، کل تموم شد دیگه ...

سجاد 25 خرداد 1389 ساعت 10:14 http://never4ever.blogsky.com

فرید...
توام؟!!
چی شده؟!...

فرید: هیچی ...

بهاره 25 خرداد 1389 ساعت 11:01 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

یه مدت منم حس کردم از خدا خیلی دورم.خدا از رگ گردنت بهت نزدیکتره.چرا این حرفا را میزنی؟یکم نماز بخون و بیشتر به یاد خدا باش.

باقالی 25 خرداد 1389 ساعت 11:16

فرید مطمئنی اینو تو نوشتی؟
معمولا امیر از این نوع نوشته ها می نویسه
خوبه
فرید چی کل تموم شده
تازه کل شروع شده
چیه ......... که حالا .............

امیرحسین:کلی وجود نداشته...

محمدرضا 25 خرداد 1389 ساعت 11:28 http://fire-fighter.blogsky.com

من به داشتن عمویی مثل تو افتخار میکنم.
پدر این عشق و عاشقی بسوزه که همه رو میاره تو این فازا.
ایشالا کمکت می کنه

فرید: ربطی به عشق نداشت عمو جان ...

Quit girl 25 خرداد 1389 ساعت 11:33 http://stopazad.blogfa.com

i am so sorry
b khatere hame chi

امیرحسین ممنون بابت عذر خواهیت...با این کارت شعورتو نشون دادی

(ددی)immortal 25 خرداد 1389 ساعت 11:37

سجاد بیا این باقالی رو جمعش کن ببر!!!!
شعر رو میذاریم دیگه هم کاری نداریم!!!!(ولی خیلی واسم سخت بود قسمت آخر این جمله رو نوشتم)
فردااااااااااااا (ک..)مون پارس!!!!
خیلی آشغاله هر کسی تو این اکیپمون بالای 19 بشه معدلش!!!!(منظورم بیشتر سینا و باقالی بود)
به نظرتون فردا هم میتونیم بیاییم به وبلاگ ها سر بزنیم!!!!

(ددی)immortal 25 خرداد 1389 ساعت 11:43

اولش بازم فکر کردم امیر حسین اینو نوشته!!!ولی اسم فرید رو که دیدم تعجب کردم!!!
آهان همون اوضاعی که با اون کلمه هم وصف نمیشد رو داری؟؟؟؟

فرید: نه خیرم ...

سینا 25 خرداد 1389 ساعت 15:37

من فقط بفهمم کی این جمله رو به امیر حسین یاد داده:
"با این جمله شعورتو نشون دادی"
حال به هم زن....!

امیرحسین:شهریار

(ددی)immortal 25 خرداد 1389 ساعت 21:07

بابا با شعور,با فرهنگ,آشغال,عوضی,اضافی و.....بسه دیگه چه قدر زر میزنی؟؟؟دهن همه رو سرویس کردی با این حرفات!!!فقط اینو ازش یاد گرفتی یا چیز دیگه ای هم هست!!!
هر وبلاگی که میری میبینی امیرحسین همین چیزا رو گفته و مثلا تریپ با شخصیت هارو برداشته!!!!
ولی خداوکیلی اصلا بهت نمیاد این حرفا رو بزنی!!!من همون امیرحسین خودمون رو میخوام!!!

امیرحسین:نه کلا یه مدتیه اینجوری شدم.اینجوری راحتم...

باقالی 25 خرداد 1389 ساعت 23:42

اینجوری نشدی
اینجوری نشون می دی
به خدا مجبور نیستی از دیگران تقلید کنی و چیزای دیگران رو بگی

امیرحسین:تو خفه شو خر خون...این طرفا هم نیا...حوصلتو ندارم تقلیدم نیست.قراره

هادی 26 خرداد 1389 ساعت 07:17

ااااه...(ا مبنی بر فتحه!)...فقط چند دقیقه دیگر...
چرا همگی به اونجاتون فکر کردین؟؟؟ یه ایستکه دیگه...
.
.
...

سپیده 26 خرداد 1389 ساعت 22:11

کمکت کرد دست مارو هم بگیر!!!!!!!......................

امیرحسین:گرفته خفن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد