command line

here is our command line

command line

here is our command line

Birthday

امروز تولد پسرمه ، زود باشین بهش تبریک بگین ؛

متاسفانه به علت وضع بد اقتصادی خانواده نتونستم براش جشن تولد بگیرم ولی اونقد پول داشتم که این کیک تولدو واسش بخرم ! تولدت مبارک ...





Argument : بعد از اینکه تبریکتونو گفتین ، برین تغییرات فمیلی تری تو پست قبلی روهم ببینین ...

نظرات 30 + ارسال نظر
بهاره 17 خرداد 1389 ساعت 10:35 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

تولدش مبارک.ایشالا واسه عروسیش...

امیرحسین: ممنون...ایشالا عروسی هممون

محمدرضا 17 خرداد 1389 ساعت 11:16 http://fire-fighter.blogsky.com

مبارک باشه.ایشالا عروسیم!!

امیرحسین: ایشالا

باقالی 17 خرداد 1389 ساعت 11:31

مبارک باشه ! ایشالا عروسیت بیایم برینیم بهش

امیرحسین:نه اونجا پوشکت میکنم

سجاد 17 خرداد 1389 ساعت 11:52 http://never4ever.blogsky.com

مبارکه پسر عموی گلم!!
تبریک!!
عروسی هممون!
فقط من عروسی خاکی نمیاما!
سپهر هم نمیذارم بیاد!!

امیرحسین:ممنون پسر عمو...

سجاد 17 خرداد 1389 ساعت 11:57 http://never4ever.blogsky.com

عمو فرید اینجوریاست دیگه؟!!
عکس مزخرف تر گذاشتی که!!
من وآریان از اول تو خانواده مظلوم بودیم...
آریان بیا بغلم...
این عکس پرسنلی که میگن همینه واسه خودت گذاشتی؟!!!!!!!!!
اااااااااا...

فرید: گریه نکن عمو جونم ،
عکستو بفرست واسم عوضش میکنم ...

باقالی 17 خرداد 1389 ساعت 12:29

نه بابا عوض نکن
این خیلی خوبه

سپیده 17 خرداد 1389 ساعت 12:40

تولدت مبارک داداشی
من دیشب خوابم برد یه کم دیر تبریک گفتم...

امیرحسین:ممنووووووون خواهر جوووون

سپیده 17 خرداد 1389 ساعت 12:42

فقط تبریک نه! کادو هاتونم فردا بدین!!

فرید: من که یه شوکول !...

سپیده 17 خرداد 1389 ساعت 12:57

ملیکا از امیرحسین بزرگتره!!!!!!!!!!!!!!!

فرید: چرا میزنی خاب ؟؟؟
درستش میکنم ...

سپیده 17 خرداد 1389 ساعت 12:58

نظر قبلی در مورد پست قبل یود که نوشته بودی وسطیه!!!

فرید: راست میگی ؟!!
من فکر کردم درمورد این کیکه بود ...

(ددی)immortal 17 خرداد 1389 ساعت 13:15

عمو جون تولدت مبارک!!!!
ایشالله عروسیش!!!!
سجاد ناراحت نشو این عکست در مقایسه با اون عکسی که هادی گفته بود خیلی بهتره!!!!
عکس سلی هم ,اونی که تو دستشویی خونشون انداخته؟؟؟!!

فرید: صداشو در نیار دیگه حالا !
خاب خودش گفت اینو بذارم ، شاید اونجور جاها عکسش بهتر میشه !!!
امیرحسین:ممنون عمو جان

الهه 17 خرداد 1389 ساعت 13:25

دایی جون تولدت مبارکککککککککککککککککک
راستی خاله دار شدن خودمم مبارک
من نفهمیدم اخر ملیکا مامانمه یا دخترمه یا خالمه یا هوومه!!!!!!!!
مهم نیست الان دایی امیر مهمه
دایی جون ایشالا عروسیت بیام مخ پسرای فامیلو بزنم
چند وقته دچار کمبود عاطفه و کمبود شوهر با هم شدم

امیرحسین :ممنون دایی جان. با سومیه هستم

سجاد 17 خرداد 1389 ساعت 13:31 http://never4ever.blogsky.com

راستی کی گفته نیوشای من ما مانی ازدواج میکنه؟!!!
نه خیر.بنده به هیچ وجه رضایت نمیدم! از بیخ غلطه...
زشته از الان اسم میذارین رو بچه!!...

فرید: اصن به من چه !
خواهر زنت گفت ...

Ary@n 17 خرداد 1389 ساعت 23:02 http://www.endless-way.blogsky.com

فرید بیشعور زودتر می گفتی خب...!
حداقل یه آزرا میخریدم. آخه اینجوری دست خالی که بده!
اگه اشکال نداره اون 540 ِ رو پس فردا با راننده می فرستم دم خونتون...

امیرحسین: آقا لوووووووووسش نکن دیگه(ازون اسمایلیایی که شبیه جعفریانه)

سپیده 18 خرداد 1389 ساعت 14:30

آپم!.........

سپیده 18 خرداد 1389 ساعت 14:31

راستی عکس بام یه اشکال اساسی دارهکه برمیگرده به پیچیدگی رابطه های ما ! الان حسش نیس بعدا میگم!...

سپیده 18 خرداد 1389 ساعت 17:21

* منظورم این بود!!:
راستی عکس بازم یه اشکال اساسی داره که برمیگرده به پیچیدگی رابطه های ما ! الان حسش نیس بعدا میگم!...

سپیده 18 خرداد 1389 ساعت 17:32

یه سوال داشتم ! کسی امروز صبح حدودا ساعت 7:15 اینطورا رادیو گوش کرده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( رادیو کرج!)

باقالی 18 خرداد 1389 ساعت 22:44

اه
امیر حسین ریدیا
این لوووووسش نکن رو لوووووسش نکن دیگه
اینو دو نفر حق دارن بگن
1 - جعفریان
2 - من

فرید: لووووووووووسش نکن رو لوسش نکن دیگه سپهر !!!
اه اه اه ...

بهاره 19 خرداد 1389 ساعت 10:38 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

یه چیز میگم بین خودمون بمونه.
خیلی کینه ای.

امیرحسین:هاااااااااا.چی؟چرا؟

الهه 19 خرداد 1389 ساعت 16:22

منم نمیزارم نیوشا بدبخت بشه
بالاخره من خواهر بزرگشم
حق ندارین بزارین این وصلت سر بگیره

فرید: باشه بابا ، چرا اینقد میزنین ؟
تو آپ بعدی طلاقشونو میگیرم بره ...

سپیده 19 خرداد 1389 ساعت 20:54

talagh??!! be hamin rahati ru bacham esm gozashtin badam talagh gereftin???!!!neikham
خودمو غافلگیر کردم!!!!! همیشه اولش یه کلمه مینوشتم بعد یادم میومد باید فارسیش کنم پاک میکردم از اول... !!!! این سری فینگلیش نوشتم دیگه پاک نکرمد!!!

فرید: من از ملیکا خانوم دعوت میکنم تشریف بیارن این داستانه مانی و نیوشا رو تمومش کنن ، به خدا اینقد هر کی رسید یه مشت و لگد زد به من دیگه نمیتونم نکون بخورم ، به خدا من هیچ کاره ام ...

سپیده 19 خرداد 1389 ساعت 20:55

منظورم این بود که پاک نکردم !! سرعت زیاد بود جا به جا زدم!!!!

امیرحسین: (خونسرد)

الهه 20 خرداد 1389 ساعت 00:38

سپی باید طلاق بگیرن
خواهر بزرگترش که من باشم هنوز مجردم
اون بچه در دست تولید غلط کرده شوهر کنه
امیر من .... میخوام
چه غلطی بکنم؟

امیرحسین:فردا در موردش حرف میزنیم...یه خاکی میریزیم سرمون
فرید: فرایند تولید به پایان رسیده !!!

الهه 20 خرداد 1389 ساعت 12:14

نه بابا فرید دلت خوشه
این نیوشا که من دیدم حالا حالا ها تولید نمیشه

فرید: اگه تولید نشده تو چجوری دیدیش ؟!!

سپیده 20 خرداد 1389 ساعت 22:38

شما دارین درباره ی فرایند تولید ما میحرفین؟؟؟؟!!!!!!!!!!! یعنی چی به پایان رسیده؟؟؟!!!

فرید: !!!

negar.m 21 خرداد 1389 ساعت 20:35 http://bornagain.blogfa.com

سلام!!!!
راستش همیشه به وبلاگتون سر زدم ولی شماها باهم اینقدر صمیمی بودین من اضافه بودم دیگه میومدم چیکار این وسط.به هر حال ایندفعه اومدم تا از این به بعد بیام.

فرید: خوش اومدین ، تشریف بیارین ، خوشحال میشیم ...
امیرحسین:با این که با خوابم میاد ولی موافقم با فرید

negar.m 21 خرداد 1389 ساعت 21:24

آدرس وب یه 20 کم داره.اشتباه شده

http://bornagain20.blogfa.com

الهه 22 خرداد 1389 ساعت 12:05

اونجوری
اخه من رابطه ام با پدر مادرم رو که نباید بگم
از سجاد بپرس
از یه جایی شاید بشه دید

فرید:‌ منم که خجالتی ...

helix 26 خرداد 1389 ساعت 12:46

in ravabete khanevadegi kojast? manam mikham bebinam

امیرحسین:منظورت همون فمیلی تریه دیگه؟!
http://s1.picofile.com/firetux/family%20tree.jpg

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد