command line

here is our command line

command line

here is our command line

زندگی خوب

ببخشید دیر شد...واقعا هیچ موضوعی پیدا نمیکردم که آپ کنم....راستی هفته ی پیش سپیده شوخی شوخی گفت قراره دخترارو به خاطر حجابو این چرتو پرتا جریمه کنن ولی انگار داره به حقیقت میپیونده

پریشب(2 شب پیش) داشتم از در دکون میومدم دیدم دو تا موتوری از برادران زحمت کش بسیجی یه دختررو به خاطر اینکه یه ذره موهاش بیرون بوده دارن جریمه میکنن تازه دختره تو ماشینش بود...از تو ماشینش کشیدنش بیرون!!!فکر کنم خانومای محترم باید کم کم بزنن تو کار چادر چون اینجوری هر کاری کنن بهشون گیر نمیدن(فکر بد ممنوع)


1st Argument :راستی امروز مدرسه بودم فرخی گفت به بچه‌ها بگم هر کی کلاس تقویتی فیزیکو ریاضی میاد بیاد اسمشو بده وگرنه تشکیل نمیشه ها

2nd Argument :منو فرید یه چند روزی نیستیم...من شمال اونم مشهد!!!ببخشید دیگه

نظرات 34 + ارسال نظر
نیکی 29 خرداد 1389 ساعت 16:19 http://saeedi2009.blogfa.com

اااااااا
خوش بذگره !
پس چی فک کردی
سر رنگ لاکم گیر می دن پر رنگ باشه جریمش بیشتره !!!!
جامعه ایرانی دیگههه
ما هم که هر چی می گذره به بد بخت بودن خودمون بیشتر پی می بریم .

حسین 29 خرداد 1389 ساعت 16:34 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

سعید 29 خرداد 1389 ساعت 16:51 http://www.irwebhosting.co.uk

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارید موفق باشید من پیشنهاد می کنم این وبلاگ رو ارتقا بدین و یک وب سایت راه اندازی کنید ما با کمترین هزینه بهترین سرویسهای میزبانی وب رو در اختیار شما قرار می دیم برای اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن فر مائید
www.irwebhosting.com
هاستینگ نامحدود فروش اقساطی
ماهیانه پرداخت کنید

Ary@n 29 خرداد 1389 ساعت 17:31 http://www.endless-way.blogsky.com

ما هم میریم شمال... تقویتی هستم...

باقالی 29 خرداد 1389 ساعت 18:37

بابا ریاضی و فیزیک که آسونه
ادبیات و عربی تقویتی نمی ذارن؟

امیرحسین:صراحتا بییییییییییییییییییییییییلاخ

(ددی)immortal 29 خرداد 1389 ساعت 18:44

یکی بیاد این جوگیر رو جمع کنه ببره!!!
آشغال اگه منم جلوییم عرفان بود ریاضی و فیزیک و اینجور حرفا بالای بیست میشدم!!!!اسگلی دیگه زبان فارسی وادبیات و عربی کاری داره؟؟؟؟
ولی شاید ریاضی بیام!!!

محمدرضا 29 خرداد 1389 ساعت 19:04 http://fire-fighter.blogsky.com

ایشالا همه موفق باشن!!

بهاره 29 خرداد 1389 ساعت 19:20 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

خوش بگذره عزیزم.تو این چند روز منتظر یه آپ از طرف من باش که مربوط به همین حجاب و بسیجی هاست.

سارا 29 خرداد 1389 ساعت 19:21 http://www.aineha.blogfa.com


یکم دیر متوجه شدی....
لاک ناخن پر رنگ و کم رنگش دونه ای ۵ تومن....
عینکه بالای سر ۳۰ تومن...
برنزه و مانتو کوتاه و اینا که دیگه جریمه ی میلیاردی داره:.....
اقایونم بی نصیب نیستن:مویه فشن حتی یه ذره شم ماشینو ول می کنن تو سرتون ۴راه وا می کنن.....
ولی طبقه اخرین امار الان دیگه یکم کمتر شده....
ولی بازم بچه های پارک تنیس...خوانواده و ایران زمین هوای خودشونو داشته باشن

سپیده 29 خرداد 1389 ساعت 22:25

کلا ما ها خیلی بدبختیم... دقیقا به خاطر این حجاب که بحث میکردن تموم حرفشون این بود که حجاب خوب باشه بقیش مشکلی نداره!!...

سپیده 29 خرداد 1389 ساعت 23:22

سارا پارک تنیس که خیلی خوبه؟؟
داداشی سریع موافقت کن!!!

امیرحسین:قضیه چیه! بیخیال موافقم فقط

negar.m 30 خرداد 1389 ساعت 00:35 http://bornagain20.blogfa.com

بااینکه الان رفتین ولی خوش بگذره!

امیرحسین:نه فرید الان رفته من فردا میرم...ممنون

هادی 30 خرداد 1389 ساعت 07:32

اصلا به ....م!
داروساز چیه...پزشک خر کیه؟؟؟ جمع کنید بساط تجربیتون رو...!
من هم میخوام برم ریاضی...!
میدونید که سه شنبه پیش بهرامی انتخاب رشته...!

امیرحسین:من میخوام برم مهندسی نفت.اول فکر کردم تجربیه ولی بعد فهمیدم ریاضیه...منم ریاضی

سجاد 30 خرداد 1389 ساعت 13:12 http://never4ever.blogsky.com

من که میرم ریاضی /تجربی!
اینجا هم همچنان اینجاست، کاریش نمیشه کرد!!!
تقویتی ها رو منم هستم!!

(ددی)immortal 30 خرداد 1389 ساعت 13:50

آقا فکر کنم اون فحشی که گذاشته بودم کار خودش رو کرد!!!
فقط یه دونه مونده سینا که اونم به...م!!!ولی فکر نکنم بره تجربی و هممون ریاضی میریم!!!!
کسی میدونه این کلاس ها کی شروع میشه؟؟؟؟
راستی این ((تابستون کوتاهه)) زدبازی چه حالی میده!!!!

Ar!eF 30 خرداد 1389 ساعت 18:16 http://skysblog.blogsky.com

سلام . عکست خیلی بامزست !!! آپـــــــم . راستی شمال و مشهد بهتون خوش بگذره !

امیرحسین:ممنون

بهاره 31 خرداد 1389 ساعت 10:33 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

آپم...کی می یای گوسفند بکشیم؟

باقالی 31 خرداد 1389 ساعت 11:22

خطاب به ددی : خداییش من فیزیک و ریاضی رو تقلب نکردم هیچی
شیمی رو هم همینطور

خطاب به امیر حسین : بیلاخو آویزون کن به ک..ون.....؟؟ت

امیرحسین:دیگه نبینم ازین حرفا بزنیا...سجاد بیا این بچتو جمع کن....به گند کشید اینجارو

negar.m 31 خرداد 1389 ساعت 17:43 http://bornagain20.blogfa.com

آقای باقالی اصلا به قیافت و اون کسایی که باهاشون میگشتی(هوگر امسال)نمیخورد اینطوری حرف بزنی!

امیرحسین:فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه

(ددی)immortal 31 خرداد 1389 ساعت 18:21

باقالی زشته این حرفا بی تربیت!!!!
سجاد تو رو ادب نکرده؟؟؟
تو هوگر مگه بودی باقالی؟؟؟آها یادم اومد تو یه غرفه بودیم ,طرحتون آخرشم درست نشد!!!!ولی یه خوبی که طرحتون داشت این بود که به خاطر شما ما چه قدر پیچوندیم کلاسا رو!!!!

هادی 31 خرداد 1389 ساعت 20:27

عمو تابستون هم از فردا شروع میشه... ولی سعی کن درساتو بخونی از بقیه(مگه نمیدونی ماها هممون کلاس تقویتی ثبت نام کردیم؟؟؟) عقب نمونی...یه چشم به هم بزنی میبینی اول مهره و به خودت میگی از شنبه میخوام عین مرغ(میدونی که داستان مرغ چیه...) درس بخونم...
آره عمو ... شاعر میگه تابستون کوتاهه...!

(ددی)immortal 31 خرداد 1389 ساعت 21:32

گفتیم یه تابستون راحتیم که اونم با این کلاسای ریاضی و فیزیک تابستونمون به گ...رفت!!!!
خاک تو سرت درست رو بخون!!!
ولی این شنبه ای که هادی میگه اصلا نمیاد !زیاد جدی نگیر!!!!
راست میگه تابستون کوتاهه,میخوام م.س.ت شم بکنم خدا رو نگا!!!اینقد بکشم تا بدم شش ها رو به گ.ا!!!!
حس میکنیم س.ک.س.ی شدیم!!!روی موجای مکزیکوییم!!!
دریا رو........(میخواستم تا آخرش بنویسم ولی حس و حالش نیست)
آقا فکرای بدبد نکنید چون اینا همش آهنگ بود و منم که جوگیر!!!

negar.m 1 تیر 1389 ساعت 00:16 http://bornagain20.blogfa.com

(این بهتره:درو باز کن بیا ببین من چه شکلیم بددون تو...)
امیر حسین نبودی آپ کردم!

(ددی)immortal 1 تیر 1389 ساعت 12:00

درسته دروبازکن هم حال میده ولی تابستون کوتاهه یه چیز دیگس!!!!
تازه این دروبازکن وقتی بیشتر حال میده که هادی و سینا با هم همخونی کنن و منم اون قسمت سیجلش(sijal)رو بخونم!!!

زدبازی دیگه آهنگ نمیخونه...چند وقت پیش رفتم تو سایت
www.mybia2rap7.com
نوشته بود دیگه نمیخونند.حالا یه جا دیگش میگه زدبازی برگشت.اصلا معلوم نیست چکار میکنند.2 تا آهنگای اهورا که واسه زدبازی دیس خونده را گوش دادید؟نسبتا قدیمیه.اما خیلی باحاله.

امیرحسین:زد بازی کیه ما مثبتیم بابا

negar.m 2 تیر 1389 ساعت 13:30 http://bornagain20.blogfa.com

توی برنامه ی کوک گفت که از هم جدا شدن.اگه اینطوری بشه که خیلی بده!
شما دوتا خیلی جاتون خالیه ها...

پانی 3 تیر 1389 ساعت 19:40 http://www.pani-cute.blogfa.com

سلام مرسی که به وبلاگم سر زدی! بازم سر بزن منتظر نظراتت هستم.وب خوشملی داری.

heli 5 تیر 1389 ساعت 00:56

man hazeram har chi pool mikhan bedam vali cha2r saram nakonam

امیرحسین:بابا مایه دار!!!
فرید: ببخشید شما ؟ هلی من که نیستی ؟؟؟

ghasedak 8 تیر 1389 ساعت 18:57

اره راسته من که برگه جریمشم دیدم مثه همونی که سارا جون میگه

امیرحسین:خیلی مسخرست
فرید: بیشتر از خیلی ، میگن زوری بحجابین !!!

ghasedak 9 تیر 1389 ساعت 01:28

برای من که سخت نیست چون در کل ادم با حجابیم نه اونجوری که شما فک کنید چادر و... بپوشم یه حجاب خوب و معمولی

امیرحسین:آفرین...

ghasedak 9 تیر 1389 ساعت 01:47

مرسی مرسی ....
مسخره می کنی ؟
چون اون سه نقطه ای که گذاشتی خیلی جمله ی پر معناییه !!!

ciara 9 تیر 1389 ساعت 10:28

خوشبختانه اینجا گیر نمیدن
فعلا آزادیه
برگه جریمشو دیدم ولی فکر نکنم به این شدت باشه
یعنی ...

سلام من سیدعرفان برید سیدی هستم والان حضور خودم رو اعلام میکنم وتمام این نظراتی به اسم من نوشتند رو تکذیب میکنم ومیگم که از اسم من سوء استفاده کردن چقدر نامرد هستن من این چند روز در گیر امتحانات پایان ترمم بودم ونتونست بیام اینترنت نامردها جرئت ندارند واز اسمم سوء استفاده کردن ومنو با شماها دعوا انداختن این نظرات هیچکدومشون مال من نیستش من برای اونایی که این کارها رو میکنند خیلی متاسف هستم .
راستی یک چیزی من میخوام یک وبلاگ پرسش وپاسخ حقوقی در ست کنم چطوری باید درست کنم از کجا ؟میتونید راهنماییم کنید
یک چیزدیگه پیشنهاد بدین ببینین همچین وبلاگی جواب میده خوبه؟
سلام احکام وجواب سوالهای حقوقی رو اگه میخواین بدونین از من سوال کنید وحکم ومجازاتهای کارها رو میخواین بدونین سوال کنید از من با کمال میل در خ دمتتون هستم وباعث افتخارمه ! ممنون انقدر ها هم که فکر میکنید آدم بدی نیستم خیلی مهربونم پس من منتظر سوالهای حقوقی ومنتظر راهنمایی شما هستم؟!یا علی

سلام من سیدعرفان برید سیدی هستم والان حضور خودم رو اعلام میکنم وتمام این نظراتی به اسم من نوشتند رو تکذیب میکنم ومیگم که از اسم من سوء استفاده کردن چقدر نامرد هستن من این چند روز در گیر امتحانات پایان ترمم بودم ونتونست بیام اینترنت نامردها جرئت ندارند واز اسمم سوء استفاده کردن ومنو با شماها دعوا انداختن این نظرات هیچکدومشون مال من نیستش من برای اونایی که این کارها رو میکنند خیلی متاسف هستم .
راستی یک چیزی من میخوام یک وبلاگ پرسش وپاسخ حقوقی در ست کنم چطوری باید درست کنم از کجا ؟میتونید راهنماییم کنید
یک چیزدیگه پیشنهاد بدین ببینین همچین وبلاگی جواب میده خوبه؟
سلام احکام وجواب سوالهای حقوقی رو اگه میخواین بدونین از من سوال کنید وحکم ومجازاتهای کارها رو میخواین بدونین سوال کنید از من با کمال میل در خ دمتتون هستم وباعث افتخارمه ! ممنون انقدر ها هم که فکر میکنید آدم بدی نیستم خیلی مهربونم پس من منتظر سوالهای حقوقی ومنتظر راهنمایی شما هستم؟!یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد