command line

here is our command line

command line

here is our command line

اومدم

من اومدم بالاخره...جاتون خیلی خالی بود ولی فرید احتمالا فردا میاد...چه خبر؟!!!!!!!!!! ما نبودیم خوش گذشت؟!!!به من که بد نگذشت...

نظرات 13 + ارسال نظر
باقالی 2 تیر 1389 ساعت 20:47

تا حالا اول نظر نداده بودم
خوش گذشت؟
راسیت
چرا این چیز خوشگلا که مال تو داشت و مال سجاد نداشت نیست؟

کجا بودی مگه؟!

امیرحسین:شمال

pegasus 2 تیر 1389 ساعت 23:33 http://www.pegasus10.blogfa.com

natars bargh narafte pega dare nazar mizare
faghat umadam begam khejalat nemikeshi?
hamchin tu blog sara zaD upam goftam alan ye tumari ruberume
2 khat
esme in upe

امیرحسین:درسته آپای من مثل آپای شما قشنگ نیست

pegasus 2 تیر 1389 ساعت 23:35

تازه تو همین دو خطم فردا رو نوشتی فرذا انقد عجله داشتی؟

negar.m 3 تیر 1389 ساعت 02:03 http://bornagain20.blogfa.com

این کیه دیگه اینقدر ایراد گرفته ازت؟خوشحال شدم برگشتی

امیرحسین:یه خانم نسبتا محترم

سلام.خوبی؟من هی آهنگ دانلود میکردم و تا نصفه گوش داده واسم تکراری میشدند.
راستی کارنامه گرفتی؟من 2 روز پیش گرفتم و معدلم ناجور شده.
17.70
همش تقصیر این عربیه.چقدر ازش بدم می یاد.

خودش (SNIPeR) 3 تیر 1389 ساعت 09:24

منم اومدم !!!
دیگه جای دو تفنگدار خالی نیست ...

هادی 3 تیر 1389 ساعت 10:56

حتما باید اعلام کنی که اومدی؟؟؟ خب که چی؟؟؟ حالا چیکار کنیم؟؟؟

فرید جان بالاخره برگشتی؟؟؟ سلامت باشی ان شاالله... ما رو هم دعا کردی دیگه... گفتم که چه دعایی کن...

امیرحسین:باز این هادیو جو گرفت...خواهشا اینجا مزه نریز

سارا 3 تیر 1389 ساعت 14:59 http://www.aineha.blogfa.com

خب حالا مگه چیه که بنده خدا رو تیر بارون می کنین اومده دیگه....

به...زیارت قبول آقا فرید.خوش گذشت؟دعامون کردی؟
در ضمن شعره هم از خودم بود.

آپم

ghasedak 8 تیر 1389 ساعت 18:40

خوش اومدین

سلام من سیدعرفان برید سیدی هستم والان حضور خودم رو اعلام میکنم وتمام این نظراتی به اسم من نوشتند رو تکذیب میکنم ومیگم که از اسم من سوء استفاده کردن چقدر نامرد هستن من این چند روز در گیر امتحانات پایان ترمم بودم ونتونست بیام اینترنت نامردها جرئت ندارند واز اسمم سوء استفاده کردن ومنو با شماها دعوا انداختن این نظرات هیچکدومشون مال من نیستش من برای اونایی که این کارها رو میکنند خیلی متاسف هستم .
راستی یک چیزی من میخوام یک وبلاگ پرسش وپاسخ حقوقی در ست کنم چطوری باید درست کنم از کجا ؟میتونید راهنماییم کنید
یک چیزدیگه پیشنهاد بدین ببینین همچین وبلاگی جواب میده خوبه؟
سلام احکام وجواب سوالهای حقوقی رو اگه میخواین بدونین از من سوال کنید وحکم ومجازاتهای کارها رو میخواین بدونین سوال کنید از من با کمال میل در خ دمتتون هستم وباعث افتخارمه ! ممنون انقدر ها هم که فکر میکنید آدم بدی نیستم خیلی مهربونم پس من منتظر سوالهای حقوقی ومنتظر راهنمایی شما هستم؟!یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد