command line

here is our command line

command line

here is our command line

۲ نکته

من واقعا نمیدونم باید در مقابل لطف شما چی بگم.

فرید جان خودت میدونی من چقد دوست دارم ولی ازت میخوام 2 تا نکته رو رعایت کنی:

1-پر رو نشی

2-شر ننویسی

فرید جان واقعا منظورت از پست قبلی چی بود؟؟؟اونایی که منظور فریدو  فهمیدن دستاشون بالا.اخه عزیزم مخاطب تو ازین پست یه نفر بوده.در حالی که کلی آدم از اینجا بازدید میکنن و وقتی پست تو رو میبینن فهشت میدن چون هیچی نمیفهمن.امیدوارم ناراحت نشده باشی...

Arguments :

1-الله اکبر

2-مرگ بر آمریکا

3-خدایا شر دشمنان را از سر جوانان ما دور کن

چی فکر میکردیم چی شد ...

آهنگ های درخوستی با فرید

سوسن خانوم ...


مسلما همتون این آهنگو شنیدینو ساعت ها روش تامل و تفکر کردین !

منم هیچی نمیگم درموردش (اگه نشنیدیش برو ...)


این سوسن خانوم ، اینم اسمال آقا !

اسمال آقارو در جواب سوسن خانوم خوندن ، اگه نشنیدینش  دانلود کنید ، گوش کنید ، و حظ ِ معنویشو ببرین !!!



Arguments :

1. تو این عکس آقای گامنو عقب تر وایسداده بودن ، مجبور شدم زوم کنم ، به خاطر همین کیفیت اومد پایین !

2. اگه شنیدینش زودی ننویسین تکراری بود ، من از چند نفر پرسیدم گفتن نشنیدن .

3. هدف ما ازین پست خز کردن اسمال آقا همچون سوسن خانوم بود !

4. خیلی وقت بود میخواستم این پستو بذارم ولی به دلایلی دیر شد .

5. فقط مونده بود در مورد سوسن خانوم پست بذارم که گذاشتم !

6. ازون 4 نفر با یکیشون آشتی کردم ، یکی دیگشونم داره حل میشه !

7. یادمه اون سری با بچه ها یه تریپ رفتیم جهنم هوا خیلی خنک تر بود !!!

8. من فقط زمانی جواب کسیو میدم که بدونم کیه .

9. خوشم نمیاد در مورد ایران ِ کنونی حرف بزنم ...

10. مسلما امیر بعد از اینکه پستو بخونه زنگ میزنه بهم میگه : ریدی !