command line

here is our command line

command line

here is our command line

Birthday

امروز تولد خواهرمه

اومدم بگم خواهر جون تولدت مبارک...

این کیکم بابایی پول داد خریدم آخه خودش رفته شمال!



نظرات 21 + ارسال نظر
negar.m 4 تیر 1389 ساعت 02:56 http://bornagain20.blogfa.com

تولدش مبارک!!

شازده خوب میگفتی رفت تو چند سالگی تا یه چیز واسش آماده میکردیم.آدرس یک سایت را دارم که هروقت میرم توش اینقدر آرامش میگیرم و دوستش دارم که خدا میدونه.ولی فکرکنم اگه به عنوان هدیه بدم شاید مسخره باشه

امیرحسین:رفت تو ۱۶
نه چرا مسخره...خیلیم خوبه

باقالی 4 تیر 1389 ساعت 16:13

تولد مامانمه یا خاله؟
مبارک باشه در هر حال

امیرحسین:مامان

باقالی 4 تیر 1389 ساعت 16:14

حواسم نبود
آخه این خوشگلا رفته بود الان دوباره اومده

از طرف من خواهرتا ببوس و اینا بهش نشون بده:
http://www.hozour.com/swf/lost3.swf

امیرحسین:خواهر جون...بوووووس...خودش میاد میبینه

negar.m 4 تیر 1389 ساعت 23:00 http://bornagain20.blogfa.com

برادر فرید(نمیدونم چی بگم بهت) من عکس رو فرستادم اومد یا نه؟آخه ایمیلم قاطی کرده.

فرید: نه خواهر ، نیومده ...

Quit girl 5 تیر 1389 ساعت 01:14 http://stopazad.blogfa.com

MOBARKE
che kike naziam dare
manam apam!

امیرحسین:ممنون

آپم

sara 5 تیر 1389 ساعت 15:44 http://www.aineha.blogfa.com

آپم
___________________________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##_____________________#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##____##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##_____زودبیا_____#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#___________________________#
#__________#_______ ________ #
_#_________#__________________________#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#______#____#_#_#___##___##________##_____#
__##_#__________#___###___####___#___________#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########__منتظرما_________________#######

negar.m 6 تیر 1389 ساعت 01:01 http://bornagain20.blogfa.com

امیرحسین اون یکی نویسندتون که جواب نمیده.عکسه برات اومد؟

فرید: تو قبلی که برادر فرید بودم ، تو این شدم اون یکی نویسنده ؟!!
امیرحسین:آره اومد...ممنون

negar.m 6 تیر 1389 ساعت 13:34 http://bornagain20.blogfa.com

به من چه کسی که جواب نمیده رو باید چی صداش کرد؟راستی چه عجب پیداتون شد!این به اون در

بلینکمون

فعلا

امیرحسین:حتما

مرسده 6 تیر 1389 ساعت 22:43

به چه اسمی لینکت کنیم ؟
به اسم بهارستان نه تیمارستان لینکمون کن

امیرحسین:من لینکت کردم.مارو با اسمه command line لینک کن...ممنون

سپیده 6 تیر 1389 ساعت 23:22

مرسی داداشی...

امیر حسین:خیلی کم بود خواهر جون!! نه؟؟!! ببخشید دیگه!

الهه 7 تیر 1389 ساعت 16:26

ننه جون قبلی!!!! تولدت پاپیون!
هی
این که الان تولدش بود قبلا" مامانه من بود
الان دیگه نیست

ghasedak 8 تیر 1389 ساعت 18:31

تولدش مبارک ایشالا تولد 120 ساگیش

امیرحسین:ممنون ولی شما؟؟

ghasedak 8 تیر 1389 ساعت 18:33

ببخشید منظورم (سالگیش) بود

ghasedak 9 تیر 1389 ساعت 01:49

یه دوست ...

از خواهرت بخاطر حرفهایی که زدم ازش معذرت خواهی کن واز طرف من تولد گذشته اش رو بهش تبریک بگو مرسی شب خوش

سلام من سیدعرفان برید سیدی هستم والان حضور خودم رو اعلام میکنم وتمام این نظراتی به اسم من نوشتند رو تکذیب میکنم ومیگم که از اسم من سوء استفاده کردن چقدر نامرد هستن من این چند روز در گیر امتحانات پایان ترمم بودم ونتونست بیام اینترنت نامردها جرئت ندارند واز اسمم سوء استفاده کردن ومنو با شماها دعوا انداختن این نظرات هیچکدومشون مال من نیستش من برای اونایی که این کارها رو میکنند خیلی متاسف هستم .
راستی یک چیزی من میخوام یک وبلاگ پرسش وپاسخ حقوقی در ست کنم چطوری باید درست کنم از کجا ؟میتونید راهنماییم کنید
یک چیزدیگه پیشنهاد بدین ببینین همچین وبلاگی جواب میده خوبه؟
سلام احکام وجواب سوالهای حقوقی رو اگه میخواین بدونین از من سوال کنید وحکم ومجازاتهای کارها رو میخواین بدونین سوال کنید از من با کمال میل در خ دمتتون هستم وباعث افتخارمه ! ممنون انقدر ها هم که فکر میکنید آدم بدی نیستم خیلی مهربونم پس من منتظر سوالهای حقوقی ومنتظر راهنمایی شما هستم؟!یا علی

خواهش میکنم باز هم سوال داشتی بپرس به صورت آف یا ایمیل بزار روی ایمیلم "
erfan_static@yahoo.com
حتماً زودجواب میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد