command line

here is our command line

command line

here is our command line

SMS

نمیدونم چی شد که عادتمو یهو کنار گذاشتمو مثه همیشه آخر شب inbox و sent های

اس ام اس های گوشیمو پاک نکردم ، یه چند شب که گذشت تصمیم گرفتم دیگه حالا حالاها پاکشون نکنم ، الان تقریبا یه ماهی میگذره از اون روز و اس های فرستاده شده ی گوشیم رسیده به تقریبا 1000 تا ، یه عادت دیگه هم دارم ، اونم اینکه اس هایی که به یه بنده خدایی میفرستم رو همون جا پاک میکنم که روزانه معمولا نصف اس هامو به اون میفرستم (شما که نفهمیدین کیه !!!)

پس میشه حدود دوهزار اس ام اس در ماه ، یعنی حدود هفتاد تا در هر روز ! این تعداد در مقایسه با چند ماه اخیر یه مقدار افزایش داشته ولی هنوز  اون روزارو یادم نرفته که روزی تا 300 تا هم میرسید اس هام ! (در دوران مجردی و جاهلیت) ...

همه ی اینارو گفتم که در مورد اتفاقایی که تو عالم اس بازی میفته صحبت کنیم که چندتاشو میگم واستون :

1. یه روز که کار داری یا میخوای درس بخونی هرکس که شمارتو داره بهت اس میده و میس (missed) میندازه ولی یه شب که تنهایی به هرکی اس میدی جواب نمیده ! 

2. بعضی موقع ها وسط یه بحث داغ یهو شارژت تموم میشه ، حالا تا بری بخری یا از اینترنت بگیری یا بخوای از یه خط دیگه انتقال بدی یا از یکی دیگه بگیری (راه دیگه ای هم هست ؟!!) یارو صد تا اس میده که : "چی شدی ؟ مردی ؟" یا مثلا میگه :"چی شد؟ کم آوردی؟"

3. گاهی اوقات هم به خاطر سرعت که باید جواب چند نفرو همزمان بدی یه اشتباه میکنیو یه سوتی خفن میدی : یه اس رو (که ممکنه توش خیلی چیزا نوشته باشی) به یکی دیگه اشتباهی میفرستی ، بعدش باید کلی مخ یارورو بخوری که : بابا اشتباه فرستادم یا منظورم چیزه دیگه ای بوده ، آخرشم طرف ناراحت میشه (اگرم که اس ت درمورد همون یارو باشه که ...)

4. یه وقت هایی هم پیش میاد که عجله داریو باید سریع از طرف جواب بگیری ، حالا هر کاری میکنی اس ت delivered نمیشه ، ده بار میفرستی ، میس میندازی ، خاموش روشن میکنی ، ولی نمیشه که نمیشه ...

5. هر از گاهی هم پیش میاد که بیرونیو مشغول اس دادنی که یهو شارژ تموم میکنیو گوشیت خاموش میشه !

6. بدتر از همه اینه که به طرف هی اس میدی ، میبینی جواب نمیده ، هرچی دهنت میاد میگی بهش ، بعد میبینی هیچ کدومش delivered نشده !!!


تا حالا واسه شما ازینجور اتفاق ها افتاده ؟




1st Argument   : این وبلاگ دو تا نویسنده داره !

2nd Argument  : همونطور که تو نظرای پست خودش گفتم تا عکس نفرستین آپ نمیشه

3rd Argument   : کارنامه !!!

نظرات 37 + ارسال نظر
باقری 23 خرداد 1389 ساعت 04:04 http://haqiqat.mihanblog.com

آیا به من اجازه مى دهى زنا کنم ؟
روزى جوانى نزد پیامبر صلى الله علیه و آله و سلم آمد و با کمال گستاخى گفت : اى پیامبر خدا آیا به من اجازه مى دهى زنا کنم ؟

با گفتن این سخن فریاد مردم بلند شد و از گوشه کنار به او اعتراض کردند، ولى پیامبر با کمال ملایمت و اخلاق نیک به جوان فرمود:

نزدیک بیا، جوان نزدیک آمد و در کنار پیامبر صلى الله علیه و آله و سلم نشست . پیامبر از او پرسید: آیا دوست دارى کسى با…………….

عرض سلام وادب واحترام به شما بزرگوار

فرید: !!! Actually
خودی ها میدونن چجوری بخوننو منظورمو میفهمن !
جناب باقری شما تا ساعت چهار صبح نخوابیده بودی ؟!!

هادی 23 خرداد 1389 ساعت 07:19

بالاییه با کی کار داره؟؟؟
مورد 4 بشدت...!
ولی رو تبریز فکر کنا... گفتم که با اومدن تو چه چیزا حل میشه...!؟!؟!!

فرید: هرچی سعی میکنم به تبریز فکر کنم نمیشه ،
همش تو فکرم ایستک میاد !!!

سجاد 23 خرداد 1389 ساعت 09:46 http://never4ever.blogsky.com

فرید جان دارم میرم بیرون، تنونستم بخونم!
فقط خواستم بگم از اول آپم!
بر میگردم...

بهاره 23 خرداد 1389 ساعت 09:58 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

اسم اس ام اس را آوردی کبابم کردی.یه چیز بگم بهم نخندی ها؟راستش من 3 هفته پیش رفتیم مهمونی و اونم آش رشته پخته بود منم گوشیم دم دستم بود یهو دختر خواهرم مرا ترسوند و گوشی افتاد تو سطل آش.وقتی درش آوردم با دستمال مومیاییش کردم و سریع سیمکارت و باطری و مموری را درآوردم.اما خراب شد.صفحه کلیدش کار نکرد.آیسیش هم خراب شد.یعنی 10 تومن واسش خرج کردم اما 15 نومن دیگه بایدخرجش کنم.اما مامانم گفت به من ربطی نداره.الانم گوشیم بیمارستانه.در کل فقط 1 هفته واسم کار کرد و دوباره خراب شد.این ایرانسلها هم مایه دردسرند.من 2 تا سیمکارت دارم.همراه اول با صرفه تره.اس 11 تومنه.اما ایرانسل گرون میگیره.تا حالا چندبار میخواستم سوتی بدم اما خدا را شکر کسی نفهمید.سرعت تایپ اس ام اسهات چقدره؟

فرید: آخی ، چه غمناک ، کدوم بیمارستانه بریم ایادتشون ؟!!
چجوری بگم چقده ؟ تاحالا حروف شمار وصل نکردم به گوشیم !

(ددی)immortal 23 خرداد 1389 ساعت 10:44

همه ی این مرد ها برام اتفاق افتاده ولی چهارمیش بیشتر واسم اتفاق افتاده!!!!!
آپش کن دیگه حالا واسه تو عکس از کجا بیاریم؟؟؟؟
این رو بیخیال ولی رو تبریز فکر کنید!!!!ما چهار تا که پایه ایم اساسی شما هم بیایید!!!!روی داداشتو زمین میندازی؟؟؟؟
از الان استرس کارنامه داره کار خودش رو میکنه!!!اسگل ها به جای کارا برید دنبال جای خواب واسه چهارشنبه بگردید!!!!

فرید: یکی از رفقا جارو جور کرده واسم ، ولی شرمنده ، همش نیم متره ! اگه کس دیگه ای بخواد بیاد باید ...
من از فردای تکمیلی افتادم دنبال جا واسه بعد کارنامه !!!

(ددی)immortal 23 خرداد 1389 ساعت 10:47

منظورم از مرد ها موارد بوده!!!!اصلا به تو چه؟؟؟؟

سپیده 23 خرداد 1389 ساعت 11:10

اس اشتباهی فرستادن از همه بدتره!!! مثلا من همین دیشب برای امیرحسین اشتباهی فرستادم!!! البته مشکل خاصی نداشت!!!
راستی قضیه ی عکس فرستادن چیه؟!!!!

فرید: علامت سوالای فمیلی تری خیلی زیاد شده بی مزش کرده ، میخوام از هرکی یه عکسی واسش بذارم ، اونی که برام میفرستید حتما نباید عکس خودتون باشه ، فقط عکس باشه (مثلا آهنگ نباشه !!!)

Quit girl 23 خرداد 1389 ساعت 11:32 http://stopazad.blogfa.com

saley
man umadam
shenidam gharare ba ma dar bioftid
ye vaght in eshtebaho nakonida
pashimun mishid
man ke az hamun avval goftam shookhiye
asan mage shoma baghe khiar nakhoondin?
in b un dar!

فرید: در بیفتیم ؟ اشتباه نکنیم ؟!!!
بحث در افتادن نیست ، ما که همسایه های خوب و دوستای خوبی هستیم
قرار نیست دعوا (!) کنیم ، چون باهم دوستیم ! باهم شوخی میکنیم ، شما شوخی کردین ماهم میخوایم شوخی کنیم ،
من در جریان خیار نیستم ! اون موقع من هنوز با همسایه ها دوست نشده بودم !!!

Quit girl 23 خرداد 1389 ساعت 11:35 http://stopazad.blogfa.com

rasti khedmate amir hoseynam arezam ke
man in shero ghabl azin ke web bezanam dade boodam sepide ke dir gozashtesh
asan gharar nabood web bezanam ke zadamo
khodamam gozashtam
cherasham b khodam marboote

امیرحسین:حالا گریه نکن...
راستی من از همین الان بی طرفیمو اعلام میکنم.شایدl اومدم با دخترا...!خوبه سرکار quit ?

(ددی)immortal 23 خرداد 1389 ساعت 11:54

اینQuit girlتازه اومده و از اون ماجرا های وبلاگ سجاد و ماجرا هایی که پیش اومد و قول هایی که دادیم خبری نداره!!!لطفا یکی اونو روشنش کنه و الا بازم شروع میشه ها!!!ما هم که دو هفته ای میشه کل کل نکردیم و سرمون واسه این کارا درد میکنه!!!!

Quit girl 23 خرداد 1389 ساعت 18:36 http://stopazad.blogfa.com

didin eshkal az shomast ?
ke saeetoon dard mikone...

(ددی)immortal 23 خرداد 1389 ساعت 19:04

آقایون یه شعر توپ داره آماده میشه!!!!
راستی شما چرا نظر خصوصی ندارید؟؟؟ سریع تر بذارید این نظر خصوصی رو که من بیام شعرو اونجا بهت بگم بعدا تو هم منتشرش کنی!!!!!

امیرحسین: پایین پستا روی کلمه ی فرید یا امیرحسین کلیک کن بعد دکمه ی تماس با من رو بزن...

محمدرضا 23 خرداد 1389 ساعت 19:20 http://fire-fighter.blogsky.com

ماشالا انقدر آمار اس هات بالاست و چند نفر رو هم زمان اسگل میکنی آخر عاقبت کارات همین میشه دیگه.
چرا هروقت میای تو وبم بی اسم نظر میذاری؟!

فرید: اسم میذارم همیشه که ...

محمدرضا 23 خرداد 1389 ساعت 19:21 http://fire-fighter.blogsky.com

منظور باقری از ....این بوده:
دوست داری با خواهر خودت زنا کند؟!
من که خیلی دوست دارم!خواهرم دو دستی تقدیم به شما!!!

سجاد 23 خرداد 1389 ساعت 19:22 http://never4ever.blogsky.com

مورد 4 خیلی ضد حاله...
راستی بابا جواد صدای شعرو در نیار یه هو میخوام بذارم!

باقالی 23 خرداد 1389 ساعت 22:16

اینا که گفتی خیلی شبیه قوانین مورفی بود
از این به بعد صدات می کنیم
فرید انی خرخون مورفی شهریوری

من اظطراب دارم. نه اضطراب دارم نمی دونم یه چیزی دارم که نمی تونم بنویسم
البته فکر بد نکنیدا
منظورم اینه که استرس دارم
یعنی معدلم بالای 19.5 می شه؟

امیرحسین:گمشو حال بهم زن

negar.m 23 خرداد 1389 ساعت 22:21 http://bornagain20.blogfa.com

کلا همتون با ادبید!قربون غیرتتون!

امیرحسین:یه تعریف از غیرت ارایه کن...واسه من که معنی نداره وهر کس اختیار خودشو داره...من که اینجوریم فریدو نمیدونم...!!!!!!!!!!!!!!!!
فرید: امیر جان احیانا من اینو بهت نگفتم ؟؟؟ :
هر کس اختیار خودشو داره...
!!!
امیرحسین:نه من یادم نمیاد...

باقالی 24 خرداد 1389 ساعت 00:01

معمولا یادت نمیاد ولی چیزایی رو که بقیه می گن تکرار می کنی
در ضمن جواب حال به هم زنان حال به هم زنیست
از وقتی تو حال به هم زن شدی من هم در جوابت حال به هم زن شدم

امیرحسین:خیلی خوب من میبینم تورو

هادی 24 خرداد 1389 ساعت 08:13

من که از خدامه... تازه جدیدا واسه خواهرم ایجاد شغل میکنم... آخر شغل پولارو با هم تقسیم میکنیم...!!!

(ددی)immortal 24 خرداد 1389 ساعت 10:44

هادی این وسط با کی کار داری تو؟؟؟آقا من شایعه ی خواهر رو تکذیب میکنم!!!!همین سه تا بسه!!!
راستی دهنت سرویس باقالی معدلت بالای 19.5میشه اونوقت استرس داری؟؟؟؟؟
برای ما بالای 18.5 بشه کلاه که نداریم بندازیم بالا ولی در نقاط مختلف بدنمون جشن و پایکوبی و عروسی میگرفتیم مخصوصا اونجا!!!!

باقالی 24 خرداد 1389 ساعت 10:49

همین اصطلاح خب من می بینم تو رو رو هم از من دزدیدی
همین جوابم بلدی به نظاری من بدی نه؟

امیرحسین:سپهر زر/ذز/ضر/ظر اضافه نزن اصلا حوصلتو ندارم...برو رد کارت

سجاد 24 خرداد 1389 ساعت 13:03 http://never4ever.blogsky.com

فراخوان...
خوووووووووووون...
جنگ، صلح!
آپم!
خونی...

سپیده 24 خرداد 1389 ساعت 13:05

سجاد تو که شعرو همه جا اعلام کردی؟!!!!! چرا میگی صداشو درنیار؟؟؟!!!!

امیرحسین:موافقم

sara 24 خرداد 1389 ساعت 13:25 http://www.aineha.blogfa.com

nakheiiiiir pegah aslanam vahshatnak nist
manam nistam yani mitooni az doostat beporsii
ah baba bas konid dge cheghad kineiiid shomaha albate guit jan azizaaaaaaaaaaaaaaaaaaam harchizi janbe mikhad
ke shere toam az jomleye chizaii bood ke khondanesh tab e sher mikhast o janbe ke motaasefane too bazia nemibinam

امیرحسین:نه کی گفته.من نه کیه ای ام نه بی جنبه...به نظر من شعرتون قشگ بود...ولی خواهشن یه کاری نکنید که همین بی جنبه ها بیفتن به جون هم
فرید: چرا هی جنبه جنبه میکنید ؟
شما شوخی کردین ، بچه های ماهم میخوان شوخی کنن باهاتون دیگه ،
این خون خون هم که سجاد راه انداخته از لوس بازیشه ...

(ددی)immortal 24 خرداد 1389 ساعت 13:39

سجاد بسه دیگه یه بار گفتی همه هم فهمیدن دیگه انگار داری میمایی گارو!!!!
شعر هم در دست تدوین و ویرایشه,چون فقط یه نفر شعر نگفته و خیلی سریع اماده میشه!!!
وای چه خونی بشه
فراخوان...
خوووووووووووون...
جنگ، صلح!
سجادآپه!
خونی...

Ar!eF 24 خرداد 1389 ساعت 14:30 http://skysblog.blogsky.com

سلام به آقا جون و باباجون من برگشتم ! یه سرهم به وبلاگ من بزنین !

باقالی 24 خرداد 1389 ساعت 15:14

فرییییدد.........
خودت می دونی منظورم چیه

فرید: به خدا نمیتونم ، اگه بذارم اینجاهم جنگ میشه بعد اون تاکسه (پنگوئن لینوکس) که اون بالای وبمون نشسته زخمی میشه ،
بعد منو امیر باید این وبو جمع کنیم ...

Quit girl 24 خرداد 1389 ساعت 18:25 http://stopazad.blogfa.com

mamnoon
vali kash baghiam m3 to janbe dashtano adab!

سپیده 24 خرداد 1389 ساعت 19:00

یه سوال بپرسم؟؟!! جدا!! :
با چه فرقی میکنه؟؟!!... (نخندین خب سوال پیش اومد...) فقط نگین چشای دومی بازه و رنگ زبوناشون فرق میکنه!!

فرید: خیلی فرق میکنه ، اولی که داره زبون درازی میکنه (امیدوارم بدونی زبون درازی چه جاهایی کاربرد داره!) ولی دومی داره لوس بازی در میاره و از فرط سجاد بودن برعکس شده !!!

سپیده 24 خرداد 1389 ساعت 21:06

اون دومی هم داره زبون درازی میکنه خب!! (خودتون خنگینا!!!! خیلی سوالم سخت بود خیلیم ذهنمو مشغول کرده بود!!! )

باقالی 24 خرداد 1389 ساعت 21:25

نه بابا
باید عمقی روش فکر کنید و درکش کنید
اینو ببینین

چشاشو بسته پس معلومه چشاشو بسته که دهنشو واکنه وو ...
زبون درازی هم داره می کنه پس بی ادبه
حالا اینو ببینین



آخی گوگولی
مظلومیت از چشاش می باره
به عمق وجودش نگاه کنید
تازه
داره با مظلومیت تو چشای آدم نگاه می کنه
اون زبونش انقدر لوس و ننره آورده بیرون بچه
وارونشم کردن با اون اشتباه نشه دیگه

در تکمیل حرفای فرید

محمدرضا 24 خرداد 1389 ساعت 21:32 http://fire-fighter.blogsky.com

فرید جون مثل اینکه اشتب شده تو اسم میذاری.اون سجاد اسم نذاشته بود ازش پرسیدم گفت من نیستم گفتم شاید تو باشی آخه نوشته بود آپم تو هم آپ بودی.

محمدرضا 24 خرداد 1389 ساعت 21:49 http://fire-fighter.blogsky.com

راستی فرید چرا کارنامه!!!
برا من فکر کنم کارنامه!!!

بهاره 24 خرداد 1389 ساعت 22:08 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

سلام.من اصلا جنگ نداشتم.مطمئنی این کامنتی که بهم دادی اشتباهی نبوده؟من فقط از Quit girl پرسیدم فرزانگان چیه؟کیه؟آقا ما ارادت خاصی به شهید سلطانیا داریم.این حرفا چیه؟
رپ هم خواستید بگید تا واستون آماده کنم.

سپیده 24 خرداد 1389 ساعت 23:24

ممنون باقالی!! اطلاعات بسیار مفیدی بود!!!

باقالی 24 خرداد 1389 ساعت 23:55

خواهش
بالاخره تو این مواقعه که فامیل به داد آدم می رسه

negar.m 25 خرداد 1389 ساعت 01:00 http://bornagain20.blogfa.com

آقایون با اختیار تشریف بیارین من آپم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد