command line

here is our command line

command line

here is our command line

چی فکر میکردیم چی شد ...

نظرات 23 + ارسال نظر
الهه 29 تیر 1389 ساعت 11:10

امیر خدایی تو خسته نشی انقدر تلاش میکنی
اگه این دوست محترمتون نبودن که وبت متروک میشد
برادر تعجیل کن یه کم
حوصلم سر رفته وسط تابستونی

فرید: به به ! الهه خانوم !‌ خوبین شما ؟!!
امیرحسین:چشب بابایی

چی فکر میکردی چی شد؟

فرید: فکر نمیکنی اگه میخواستم بگم تو خود پست مینوشتم ؟

خوشال میشم بیاین !!!

sepideh 29 تیر 1389 ساعت 11:48

این نظر قبلی به طور رسمی بود! مگرنه من منتظرم داداشم آپ کنه!!

فرید: متاسفم ، دادشتون وقت ندارند آپ بفرمایند و پست بدی رو هم من مینویسم ...
امیرحسین:شما وکیل منی میگی وقت نداره؟؟؟!!!!!
حتما به زودی آپ میکنم خواهر جون

چرا زود به زود تو آپ میکنی بیکار؟؟؟
این پستای خز چیه میذاری؟؟

فرید: من زود به زود آپ نمیکنم ، شما دیر به دیر آپ میکنین ،
این پستم همینطوری نذاشتم ، داستان داره ، ولی اگه دقت کرده باشی هیچ جا خبر ندادم ، امشبم دوباره آپ میکنم !

من به داداشم میگم اصلا همین امروز آپ کنه!

فرید: :(
امیرحسین:با اقتدار کامل امشب آپ میکنم

الهه 29 تیر 1389 ساعت 14:12

امییییییییییییییرررررررررررررررررررر
بیااااااااااااااااااااااا
خفه نشی زری!!!(یک تکه کلام خیلی مهمه!!!)
ممنون خوبم
امیر اپ کن از وسط جرت میدما

فرید: هیچکی منو دوس نداره :((
امیرحسین:ببخشید بابایی غلط کردم.الان آپ میکنم

الهه 29 تیر 1389 ساعت 14:23

شما خودت همه رو دور کردی
بالاخره ادم گاهی حرف هایی میزنه که نباید بزنه

فرید: دور کردم ؟!! حرف هایی ؟!! اگه منظورت اون اس هاست که بهت گفتم ، من همیشه همینجوری در مورد امیر میحرفم ، تو روی خودشم همونارو میگم ، حالا آشتی ؟؟؟

الهه 29 تیر 1389 ساعت 14:32

بچه نیستم که با کسی قهر کرده باشم ولی دور یه سری ها رو خط کشیدم.
اگه امیر مشکلی نداشته باشه من مشکلی ندارم

فرید: ‌یه پاک کن بردار دور مارو پاک کن اگه میشه !
با چی مشکلی نداشته باشه ؟!!!!!!!!!!!

الهه 29 تیر 1389 ساعت 14:46

این که دورتون رو با پاک کن پاک کنم
شاید امیر نخواد
هرچی اون بگه

فرید: امیر غلط میکنه نخواد !
امیرحسین:خیلی پر رو شدیا فرید.آدم باش دیگه

الهه 29 تیر 1389 ساعت 15:00

تو ادم نمیشی؟
درباره امیر درست صحبت کن که از خودم بیشتر دوستش دارم
میام از وسط سه قسمتت میکنما

فرید: یادم باشه امیرو دیدم ازش یه امضا بگیرم ! خدا شانس بده ...
امیرحسین:ممنون اله جون...منم دوست دارم.فرید ۴۰۰ بار رو یه جایی برات امضا کردم

تو فکر نمیکنی من به شوخی گفتم جوگیر؟!
تو هم که کلا پستات داستان داره و واسه یه سری افراد خاصه!یه پست بذار همه لذت معنویشو ببرن!!

فرید: من کم پیش میاد که فکر کنم ! ولی فهمیدم شوخی بود ، ولی مگه من باتو شوخی دارم پسره ی پر رو ؟!! ولی چشم ، امشب میپستم که مث پست قبلی حظ معنویشو ببری ،
ولی دقت کنین از چندتا ولی استفاده کردم !

الهه 29 تیر 1389 ساعت 15:14

اره عزیزم
خیلی مهمه
من دارم میرم کلاس
منتظر جواب امیر میمونم
فعلا" بای

امیرحسین:نه پر رو شده.بابایی معاشرت با این آدما بد آموزی داره.من خیلی دارم رو تربیت تو زحمت میکشم.هر جور دوست داری ولی من صلاح نمیبینم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بازگشته افتخار امیز خودم رو به دنیای برو بکس الاف نتی تبریک میگممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
چه دوران بدی بود خداییش
برگشتم اما درد ناک 4 تا امپول زدم سوراخ سوراخ شدم اینقدرم صدام قشنگ شده جاتون خالی
فعلا
اما خدایی خیلی دلم واسه همه تنگ شده بود

فرید: من اینو یه جا دیگه هم خونده بودما ! کپی میکنیش همه جا ؟!!
کجا بودی مگه ؟ آمپول ؟ صدا ؟ چیکار کردی با خودت ؟...

Ary@n 29 تیر 1389 ساعت 18:25 http://www.endless-way.blogsky.com

ما همه به طرفداری از امیر یک صدا با هم میگیم:

.
.
.
.
.
.
.
فرید ریدیییییییییییییی با این پست نوشتنت...

جدی میگم. خودت اسکلی یا ما رو اسکل کردی؟؟؟!!! این چرندیات چیه دیگه؟؟

آیا از درس خواندن خسته شده اید؟!
آیا نمیخواهید درس بخوانید؟!
پس به وبلاگ ما بیایید!!
آپم!

مرسده 30 تیر 1389 ساعت 00:37

اره دیگه کپی میکنم
حس صد بار نوشتن ندارم(بیییییییییییب )
آمپولصدامشدم عین پسرا که تو سن بلوغشون صداشون دو رگه میشهاخه میدونی من کارم از ترکم گذشته بنده دو رگه ترک و لرم وسط تابستون سرما خوردمچی کار کنم دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاورقی:اون بیب یه حرف زشت بود(اخه نمیشه حرف زشت زد محمد رضا یاد میگیره)

نیکی 30 تیر 1389 ساعت 01:06 http://saeedi2009.blogfa.com

اااااااااه
مثلا ادرس گذاشتم این جوری بیای مسخره کنی
.
درضمن تو چرا دوست داری کنجکاویه ادم های تیزهوشی مثل منو به کار بندازی
حالا این ی نیم جمله رو نمی گفتی نمی شد ؟؟
منم راحت و با ارامش می خوابیدم
الان دیگههه از کنجکاوی خوابم نمی بره که

ghasedak 30 تیر 1389 ساعت 13:04

چی بگم که جواب بدی

اصلا ببینم جوابمو میدی ؟

باقالی 31 تیر 1389 ساعت 01:17

در جواب اونایی که گفتن پست فرید بده و ما حامی امیریم و اینا از پشت همین تیربون به همشون یه بیاه زیبا تقدیم می کنم.
فرید ما پشتتیم! (کدوم ما؟)
یعنی فرید من پشتتم
در ضمن فرید تمام احساسات درونیش و بیرونیش رو طی یه عملیات انتحاری و در یک جمله به سمت وبلاگ فوران داده
شما اگه می خوای حظ معنوی ببری برو سایتای ..... حض معنوی ببر
الان می دونم خیل مخالفان بر ضد من و فرید هستند
ولی اشکال نداره
من همیشه ضد بقیه بودم

فرید: اتفاقا خیلیا الان پشتمونن ! :دی
امیرحسین:آره مخصوصا من پشت سپهرم

باقالی 31 تیر 1389 ساعت 01:18

از این خوشگلا که وبلاگ امیر داشت بعد ورداشت الان دوباره گذاش مال سجاد نداشت مال سه تفنگدار هم نداشت یادم رفت بزارم

ghasedak 1 مرداد 1389 ساعت 22:33

چه جالب !!!

باقالی 2 مرداد 1389 ساعت 00:40

امیر جان
تو روی مایی
فقط از منظره آسمون هم بگو برامون

امیرحسین:درسته الان روتم.(از جلو).جوابتو بعدا میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد