command line

here is our command line

command line

here is our command line

۲ نکته

من واقعا نمیدونم باید در مقابل لطف شما چی بگم.

فرید جان خودت میدونی من چقد دوست دارم ولی ازت میخوام 2 تا نکته رو رعایت کنی:

1-پر رو نشی

2-شر ننویسی

فرید جان واقعا منظورت از پست قبلی چی بود؟؟؟اونایی که منظور فریدو  فهمیدن دستاشون بالا.اخه عزیزم مخاطب تو ازین پست یه نفر بوده.در حالی که کلی آدم از اینجا بازدید میکنن و وقتی پست تو رو میبینن فهشت میدن چون هیچی نمیفهمن.امیدوارم ناراحت نشده باشی...

Arguments :

1-الله اکبر

2-مرگ بر آمریکا

3-خدایا شر دشمنان را از سر جوانان ما دور کن

نظرات 43 + ارسال نظر
الهه 29 تیر 1389 ساعت 22:33

یعنی من عاشقتم بابایی

امیرحسین:بیاااااااااا بغل باااااااااباااااااااااااااا

Ary@n 29 تیر 1389 ساعت 22:45 http://www.endless-way.blogsky.com

فرید احمقی بیش نیست. بذار خوش باشه. ما هم بهش فهش نمیدیم.فحش میدیم.(حواست رو جمع کن)

آخه بگو بوقلمونه سفیده پا پرانتزی، اگه میخوای واسه یه اسکل مثه خودت پست بنویسی بهتره بهش اس ام اس بدی یا مثلا یه وب خصوصی بزنی یا باهاش بچتی. ریدی به وبلاگتون رفته. اگه من جای امیر بودم، یه لگد در کونت و شوتت میکردم بیرون...

امیرحسین:آریان اینجوریم نیست دیگه بذره آروم باش.فریدم بچه ی خوبیه.منم دوسش دارم...فقط یذره این دو نکته رو رعایت کنه عالیه.نباشه هم من خیلی تنهام

فرید: اگه میخوای انتقاد کنی خیالی نیست ، ولی سعی کن مثل آدم حرف بزنی ، هرچند که میدونم خیلی سخته برات ...

مرسده 30 تیر 1389 ساعت 00:40

سیلام
اقای با سواد برای اطلاعتون بگم فحش با ح هست نه ه به طرفداری از فرید گفتم
اما به طرفداری از تو ام بگم هممون اندر کف پست قبلی موندیم

امیرحسین:آره تو راست میگی

نیکی 30 تیر 1389 ساعت 01:09 http://saeedi2009.blogfa.com

من هنوزم کنجکاومممممممممممممما

خودش (SNIPeR) 30 تیر 1389 ساعت 01:16

آریان بد جو گرفتتت ها ،
فکر کردی چه خبره مو قشنگ ؟
ما هی بهت گفتیم استاد خیلی حال کردی ؟
بد نیست یه بار دیگه اون پست آخرتو بخونی ،
من اولین وبمه که دارم مینویسم ،
تو که اینقد ادعای شاخ بودنت میشه و چند ساله وب داری خیلی پستات باحاله ؟

آره ، من پاپرانتزی ، تو که خودت گفتی گشادالدوله ای ! خوبه تو فهمیدی پاهای من اینطوریه وگرنه چی میخواستی بهم بگی ؟

من یادم نمیاد گفته باشم اون پستو واسه شخص خاصی نوشتم ، حالا گیریم که اینجوری باشه ، مگه من بهت گفتم بیای بخونیو نظر بدی ؟ اون پست قرار بود تا امشب باشه و میخواستم امشبم آپ کنم ، ولی امیر آپ کرد و دیگه من پست نذاشتم ، اگه قرار بود شماها بیاینو نظر بدین در مورد اون پست میومدم وباتون میگفتم آپم ، میخواستم امکان نظردادنو واسه اون پست بردارم ولی چون خودم بدم میاد این کارو نکردم ،

اینم بگم که : امیر آقا اصلا ازین پستت خوشم نیومد ، من خوشم نمیاد این دو نکته رو رعایت کنم ، اگه میخوای میتونی بگی دیگه اینجا ننویسم ...

آپیم
سر بزن

pegasus 30 تیر 1389 ساعت 02:04 http://www.pegasus10.blogfa.com

oh oh che davayi eeeee manam ke saram dard mikone vase in chiza biam vasat
na baw shukhi kardam dava nakonid janbe dashte bashid
farid ke gand zade ba in upidanesh vali haminesham fune va bahal
bade ye seri adame allafo dor ham jam negah dashte

فرید: الان آریان ببینه گفتی گند زدم چه خوشحال میشه !
واقعا دیگه اشکام داره سرازیر میشه !!!
ازین ناراحتم که بهترین دوستم (امیر) چنین پستی در موردم نوشته ! ما روزی حداقل نیم ساعتو تلفنی باهم میحرفیم ، میتونست اینارو از پشت تل بگه ولی خاب... جو کلا چیز بدیه !

dobare bia ye taghirati dadam

Red beetlE 30 تیر 1389 ساعت 07:49 http://jangavaran.blogsky.com

ای بابا... چی شده اینجا؟؟؟
امیر دیگه زیادی نوشتیا... حالا درست...منم با پست قبلی مخالف بودم ولی خوب وقتی میگه که واسه شخص خاصی نوشته ما میتونیم نظر ندیم... منم نظر ندادم...چون به ما ربطی نداره...یه هیچ وجه حق نداری بیای جلو همه اینارو اعلام کنی... یه پست دادی واسه فرید؟؟؟
البته امیر ایندفه تو ناراحت نشیا... اگه میخواید واسه هم قاطی کنید حداقل سر مسایل بزرگ باشه نه بچه بازی... اینم از نصایح هادی... دفعه بعد که اومدم باید آشتی باشیدا... نبودید هم به تخ...م...

فرید:‌ قهر نیستیم که ...
امیرحسین:نه من زیاده روی نکردم بعضیا سو استفاده میکنن...

Red beetlE 30 تیر 1389 ساعت 08:36

آریان زیادی چرت نوشتیا... دوست داری بین فرید و امیر تفرقه بندازی(
اصلا تو مشکلت با فرید چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

فرید:‌ دومیش سوال خوبی بود ، ده امتیاز مثبت !

داداشی ببخشیدمن تو وبه محمدرضا به شوخی اونو نوشتم!!یعنی واقعا ناراحت شدی؟؟
امیر هم جو گرفته ش اومده این چیزا رو پست کرده,توی اون نیم ساعتی که هر روز حرف میزنی میمردی این چیزا رو بگی؟؟
آریان الان چش دیدن ما ها و وبلاگ ها رو نداره!!

فرید: نه ، از تو ناراحت نشدم ...

20 امتیاز برای تو امیرحسین!!

فرید: ده امتیاز مثبت دیگه برای ممد ...
و... معرفی میکنم : جناب آقای محمدرضا با 100 امتیازی که بدست آوردند تونستند با اقتدار مقام اول این دوره از مسابقات رو کسب بفرمایند !!! تشویق ...

pegasus 30 تیر 1389 ساعت 12:50 http://www.pegasus10.blogfa.com

ki man? (ba lahne parazit bekhunidesh)
man K goftam to gand zaD?
hala Bkhial male bede khodam alan 2rostesh mikonam takhasos male keshi daram man
upidane SNIPeR harf nadare asan guy zarin bas besh beDm
to boro weblogetuno tu mosabeghe sherkat bede rotbe miarin

فرید: بد فکری هم نیست ، باید درموردش با امیر صحبت کنم ...

سلام... چرا یه دفعه اینطوری شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من نظر ندم بهتره... !

لینکیدمتون...

امیرحسین:ممنون.لینکتون میکنم

atshan 30 تیر 1389 ساعت 15:11 http://atshan.wordpress.com

آتش بس !!!
(این یه دستوره ! )

امیرحسین:آتشی در کار نیست

سارا 30 تیر 1389 ساعت 15:16 http://paize-zendegi.blogsky.com

من که نفهمیدم پست قبلی چه معنی می تونه داشته باشه.ولی سعی کنین باهم کنار بیاین تا چشم بعضیا ( آریا اینا)که نمی تونن دوستیتون و ببینن کور شه

فرید: شما که بچه های مارو نمیشناسین دخالت نکنین لطفا ...
امیرحسین:نه فرید...راست میگه.سارا جان حرفت کاملا درسته.بعضیا واقعا فرصت طلبند.

سارا 30 تیر 1389 ساعت 15:17 http://paize-zendegi.blogsky.com

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپم

نیکی 30 تیر 1389 ساعت 15:56 http://saeedi2009.blogfa.com

ااا ؟؟؟ بابا دیده بودیم نویسنده ها با بازدید کننده هاا یا باز دید کننده ها با هم دعوا کنن . ولی دیگههه ندیده بودیم نویسنده ها با هم دعوا کنن !! ( چی گفتم ؟؟؟! )
اونم شما ها که با هم دوستید ؟؟
خب هر کی یک جوری حال می کنه پست بذاره
دعوا دیگه چرا ؟؟؟
--
اصلا به من چه . ( اینو گفتم که جواب منم مثل جواب سارا نشه !! )

جمع کنید این حرفارو.فرید بهترین دوست منه.کس هم که ازینجا بازدید میکنه حق بی احترامی بهش رو نداره.آریان اون انتقاد بود؟؟؟!!!!تو که هر چی از دهنت در اومد گفتی...همه بدونن ارزش دوستی ما خیلی بیشتر از این وبلاگه.فرید ببخشید منم تند نوشتم.ازین به بعد تو پستات تجدید نظر کن.با الهه و سپیده هم درست حرف بزن.فقط بازم میگم:هر کی میاد اینجا حق بی احترامی به کسیو نداره

فرید: من با سپیده و الهه هیچ طور خاصی حرف نزدم ...

pani 30 تیر 1389 ساعت 16:06 http://www.pani-cute.blogfa.com

apam... khoshhal misham biay!

Ary@n 30 تیر 1389 ساعت 16:28 http://www.endless-way.blogsky.com

با یه پست پارازیتی آپم.
حتما بیایید

سجاد 30 تیر 1389 ساعت 16:29 http://never4ever.blogsky.com

امیر مثل همیشه بیا بغلم، ریدی...!
فرید عمو کلا این مدلیه، ولی ما که خیلی دوسش داریم!
در ضمن فحش اینجوریه یا فهش اینجوریه؟!!!

سجاد 30 تیر 1389 ساعت 16:31 http://never4ever.blogsky.com

یه سوال !
الهه کی باباشو عوض کرد؟!
یعنی من انقدر در حق این بچه کم گذاشتم؟!!

Ary@n 30 تیر 1389 ساعت 16:35 http://www.endless-way.blogsky.com

با یه پست پارازیتی آپم...

سارا 30 تیر 1389 ساعت 18:32 http://paize-zendegi.blogsky.com

شاید حق با آقا فرید با شه آقا امیر حسین البته شاید هم نباشه!!! ولی ممنون بابت دفاعیتون.
شاید از جایی بشناسم
به خاطر آقا فرید دیگه به وبتون سر نمی زنم.
بای

فرید: مارو که همه میشناسن !!!

بهاره 30 تیر 1389 ساعت 20:46 http://www.pashe-koori.blogsky.com

سلام.چند روز اینجا نبودم ببینم اینجا چه خبره؟
امیرحسین تو خودت یه پست نوشته بودی با این عنوان(من کیم؟؟!!!)درسته؟مخاطبش خاص بود.کسی هم نفهمید با کی هستی.اما فرید نوشته(چی فکر میکردیم چی شد ...)ببین؟جمع بسته.یعنی هم من فکر میکردم هم تو هم خودش هم بقیه بچه ها.بعدشم:کلی آدم هم از پستهای تو بازدید میکنند هم از پستهای فرید.هرکودومشون هم برداشتی از آپاتون دارند پس خواهشا به جا مردم تصمیم نگیر که کی فهمید کی نفهمید؟کلاس درس نیست.وبلاگه...
موفق باشی.برداشت بد هم از این کامنت نداشته باش.همه مون با هم رفیقیم و نباید تفرقه به وجود بیاد.

امیرحسین:بهاره جان حرفای تو همیشه درست بوده ولی منو فرید بیشتر ازین چیزا صمیمی هستیم که بخواد با این چیزا دوستیمون خراب شه.ممنون

باقالی 31 تیر 1389 ساعت 01:27

Ary@n
29 تیر 1389 ???? 22:45
فرید احمقی بیش نیست. بذار خوش باشه. ما هم بهش فهش نمیدیم.فحش میدیم.(حواست رو جمع کن)

آخه بگو بوقلمونه سفیده پا پرانتزی، اگه میخوای واسه یه اسکل مثه خودت پست بنویسی بهتره بهش اس ام اس بدی یا مثلا یه وب خصوصی بزنی یا باهاش بچتی. ریدی به وبلاگتون رفته. اگه من جای امیر بودم، یه لگد در کونت و شوتت میکردم بیرون...

به فرید گفتی بوقلمون!اما ارزش داره به میمون! پا پرانتزی رو که خوب اومدی! منتها پاهای تو انگارجاهاشون رو بچه بود تو بیمارستان عوض کردن. پرانتزت برعکسه.در ضمن به شما فکر نمی کنم ربطی داشته باشه. می خواد تو وبلاگ خودش به هر کسی دلش می خواد پیغام بده . دوست نداری نخون. البته الان بعضیا شاید بگن به تو چه ربطی داره! به من هم ربطی نداره ولی می بینم که بعضیا خیلی ادعا می کنن و فرید رو گیر آوردن که از این عرصه دورش کنن.بعدشم جای امیر نیستی. که اگر بودی شک داشتم که فرید دو ثانیه می موند تو وبلاگت.
در هر حال ما پشتتیم فرید

فرید: مرسی ...

باقالی 31 تیر 1389 ساعت 01:28

اینجاهاشون رو خودتون می دونید دیگه...

سجاد 31 تیر 1389 ساعت 12:20 http://never4ever.blogsky.com

سپهر چقدر لوسی...
آپم!

الهه 31 تیر 1389 ساعت 12:47

فکر کنم تقصیر من شد که اصلا" این بحث بین فرید و امیر شروع شد تا من نبودم خبری نبود
ببخشید
به سجادم بگم که تو وسپیده خودتون گفتین قصد بچه دار شدن ندارین و نهایتا" نیوشا بچتونه
منو سپهرو بی خانمان گذاشتین وسط سرمای زمستون داداش سپهر کار میکرد شبم تو جوب میخوابیدیم!!!
الانم بچه بابا امیر جون جونیم شدم!!!!
خیلیم مهربونه
باباااااااااااااااااااااااااااا

فرید: نه ، اصلا تقصیر شما نبود ، الانم منو امیر هیچ مشکلی باهم نداریم ...
امیرحسین:آری

مرسده 31 تیر 1389 ساعت 15:20

این مسائل شما و این روابط خانوادگیتون به من هیچ ربطی نداره اما من به یه نتیجه ی مهم رسیم
من تا حالا فکر میکردم ما بهارستانیا خول و چلیم و رابط خانوادگیمون داغونه اما الان فهمیدم این مشکل مثل طائون در تمامی مدارس و بین همه ی بچه ها رواج داره

فرید: یعنی الان داری میگی ما خل و چلیم دیگه ؟!!!!!!!!!!!!!!

آپیییییییییم!!!
در جواب مرسده خانوم باید بگم روابط ما توی family tree اصلا داغون نیست!!

مرسده 31 تیر 1389 ساعت 19:12

نه اقا فرید من به شما و دوستان جسارت نمیکنم کلا گفتم
اما خوش به حال شما ها که حداقل توfamily tree روابطتون داغون نیست چون مال ماها همونم داغونه

بهاره 31 تیر 1389 ساعت 19:22 http://www.pashe-koori.blogsky.com

آپم

محمدرضا 1 مرداد 1389 ساعت 20:13 http://volcano2.blogsky.com

این وبلاگ جدیدمه...سر بزنید و به شانس خوبه من پی ببرید

الهه 1 مرداد 1389 ساعت 22:15

مرسده خانم درباره روابط ما درست صحبت کن من دوتا پدر داشتم مثل دسته گل یکیشون به مریم مقدس گفت ذکی!!!!
من شدیدا" رو خانوادم حساسم!!!!
با این که سجاد منو سپهرو اواره کرد ولی بالاخره یه روزی بابام بود
توهین نکنید

فرید: میگم الهه یه چیزی هم هست به نام احترام گذاشتن به پدربزرگ ، تو درمورد این عمل چه نظری داری ؟!!

ghasedak 1 مرداد 1389 ساعت 22:38

ببخشید شما تو این وبلاگ با مخاطباتون حرف می زنید یا با هم دیگه ؟؟؟
من که دستام پایینه چون چیزی نفهمیدم !!!

فرید: دستاتو پایین نگه دار ، همینجوری خوبه ...

نیکی 2 مرداد 1389 ساعت 00:52 http://saeedi2009.blogfa.com

وااااای خوش به حالتون می رید تو وبلاگ نظر را رو جواب می دید
واااای من نذر ( درسته ؟؟ ) کردم امام زاده طاهر این بلاگفا درست شه
راستی الان همه چی ارومه دیگههه . اره ؟؟
دعوا نمی کنید ؟؟؟

فرید: نه ، معلومه که نه ، اعضای فمیلی تری باهم دعوا نمیکنن !...

MeR3dE 2 مرداد 1389 ساعت 02:51

بابا الهه جان چرا میزنی؟؟؟؟
من که گفتم قصد توهین ندارم

الهه 2 مرداد 1389 ساعت 06:15

فرید من نظر مثبت خودم رو اعلام میکنم این پدر بزرگ چه زحمت ها که برای من نکشید چه روزا که منو نبرد پارک چه ابنبات هایی که نخرید
یادم که میاد اشک تو چشم جمع میشه
اینجوری

pegasus 2 مرداد 1389 ساعت 17:30 http://www.pegasus10.blogfa.com

in blogaye blogfa cheshune?

sepideh 3 مرداد 1389 ساعت 13:05

به به میبینم که چیزی نبود همونم حل شد!!!! راستی داداشی فرید که به من چیزی نگفت؟؟؟! یکی آپ کنه

امیرحسین:حتما خواهر جون...بذار یه موضوغ پیدا کنم...به قول سجاد:
ناموسا موضو پیدا نمیشه!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد