command line

here is our command line

command line

here is our command line

هر آمدنی را رفتنی باید !

هفتم خرداد ، امیرحسین :

هیچی فقط اومدم بگم ازین به بعد فریدم جز نویسنده های این وبلاگه ...


یازدهم خرداد ، خودم :

سلام ، خوبین ؟ این اولین پست من تو این وبلاگه ...


بیست و پنجم اردیبهشت بود که عضو این خط فرمان شدمو ، امروز بعد از ۱۸۶ روز و ۲۳ فرمان ، تو بیست و چهارمین فرمانم میخوام با این وبلاگ خدافظی کنم ، وبلاگی که توش برای اولین بار وبلاگ نویسیو تجربه کردمو باهاش کلی خاطرات خوب و بد دارم ، ولی میخوام ازین به بعد یه جایی بنویسم که مال خودم باشه ، فقط خودم باشمو خودم ! داداش امیر هم تو این مدت همه جوره بهم حال داده و ازش بابت اینکه گذاشت باهاش بنویسم واقعا ممنونم ، ایشالا خودشم به زودی برمیگرده و به کارش تو این وبلاگ ادامه میده ...

همین دیگه ، خواستم بگم که دیگه اینجا نمینویسم ولی اینجارو خیلی دوس دارم ! تو وبلاگ جدیده هم به خط فرمان لینک جداگونه دادم ، باشه که این وبلاگ هیچ وقت حذف نشه و آرشیوش موندگار بمونه ...


اسنایپر بازهم به همین سبک و در همین حد چرت مینویسه اما ازین به بعد در

esnayper.blogsky.com