command line

here is our command line

command line

here is our command line

پایان ِ روزای ِ خوش

چند روزه که حالم زیاد خوب نیست ، دارم دوستامو از دست میدم ، تو ۹ روز گذشته ۴ تا از بهترین دوستام از دستم ناراحت شدن ، نمیدونم چرا ، شاید دلیلش اینه که این اواخر سعی کرده بودم مثله قبلنا دیگه تریپ شخصیت برندارم ، نمیدونم .... شاید نباید باهاشون شوخی میکردم ، یعنی اونا فرید ِجدیو دوس دارن ؟!!

اخه بدیش اینه که خوبها ازم دور میشنو بجاشون یه سری مزاحم میخوان باهام دوس شن

من واقعا نمیخوام که اونا ازم بدشون بیاد ، امیدوارم یه فرصتی پیش بیاد که بهشون بگم الکی از دستم ناراحت شدن ...



Arguments :

1.میخوام گریه کنم ولی گریم نمیاد !

2.خوشحالم که شما دوستای وبلاگیو دارم .

3.آخه چرا آدمو میفوضولونین ؟ (به فوضولی وا میدارین!)

چند نفرند که با اسم مستعار شدیدا کنجکاوم کردن ...

4.و چه میکند این کاکائوجات با آدم !...

5.مبعثتون مبارک !

6.نمیدونم ایرانسلم چش شده ! نه زنگ میزنه ، نه زنگ میخوره ، نه اس میره ، نه اس میاد ...

واقعا وضعیت وحشتناکیه ، من نصفه روزام با گوشیم میگذره ، الان دارم میترکم ! اگه دیدن دیگه نیومدم بدونین دلیله مرگم این بوده 

نظرات 42 + ارسال نظر

سیلام خوفی؟اخیدلم سوخت برات (دقیقا درکت میکنم چه حس بدی داره وقتی گوشی یا خط ادم قاط میزنه)
راستی یه چیزی میخواستم فکر نکنم زیاد سخت باشه زحمتی هم نداره اونم اینه که میشه هر وقت آپ کردی یه ندایی هم به ما بدی که سر بزنیم!!!!!!!1
اگه این کارو کنی ممنون میشی
موفق باشی(ایشالا دوستاتم زود تر دلخوریشون بر طرف میشه)

فرید: من ندا میدم ، منتها شما سرعتت خیلی بالاست ، اون موقع که این نظرو گذاشتی هنوز نوبتت نشده بوده ، برو نگا کن ، دیدی ندامو ؟ من کلا خوب بلدم ندا بدم !!!

نیکی 19 تیر 1389 ساعت 02:37

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ااا ؟؟؟ چرا ؟؟ ( همین که چرا قهر کردن ) !!!
اا ؟؟ ما که بد بخت شدیم کلا !
نصف زندگیمون شده نت نصفه دیگه گوشیمون
ی سوال ؟؟ شما از کی تغییر برخورد دادی ؟؟
یعنی دیگهه جدی نیستی !!!

فرید: به این نتیجه رسیدم که علاوه بر اینکه دقتت بالاست کنجکاو هم هستی ! خوب حتما نمیخواستم بگم که اینارو ننوشتم دیگه ، فقط در همین حد بدون که سر شوخی هام بوده ! و سوال دوم ! از وقت گل نی ...

مرسده 19 تیر 1389 ساعت 02:52

خوشم میاد همه بیدارن و پشت هم نظر میدن خصوصا همین فرید خان که تو وب نگار بعد از من نظر داد
همه مامان باباهاشون و خواب میکنن خودشون میان نت

فرید: ولی حوصلم سر میره ! کسی نیست بچتیم باهاش ...

نیکی 19 تیر 1389 ساعت 02:54

اخه تابستونننننننننننننننننه !!
(هنوزم مزه می ده ادم می گه تابستون . ازادی خاصی داره !! )

فرید: جالبه ها ، مگه شما تو دوران مدرسه ها چقد محدودیت دارین که اینجوری در مورد تابستون میحرفین ؟!! واسه من فرق چندانی نداره ، فقط تو ایام مدرسه شبا باید برناممو درست کنم ، روزهاهم بجای تخت باید تو مدرسه باشم !!!

negar.m 19 تیر 1389 ساعت 04:10 http://bornagain20.blogfa.com

ki gofte kasi nist man hastam
shoma chera dg?ma delemun khosh bud yekimun shae k unam az das raft.

فرید: خوبه که هستی ! ما هم هستیم !!!

negar.m 19 تیر 1389 ساعت 04:16 http://bornagain20.blogfa.com

khususi kojas?

فرید: نظر خصوصی گذاشتم برات ...

negar.m 19 تیر 1389 ساعت 04:29

man daram mimiram dg sharmande (shade) ro neveshtam shae

بهترین دوستهای آدم خیلی کم از یک آدم جدا میشند چون گذشت و وفا دارند و خطاهای دوستشون را نادیده میگیرند.بهتره بهشون بگی چرا از دستت ناراحت شدند؟اگه یک شخصیت دیگه ای از تو میخواند بهشون نشون بده.من تو کل زندگیم ترجیح دادم (بهترین دوست)نداشته باشم.دلیلش هم زیاد روشن نیست چون به دوست بدبینم و میترسم یه روزی همین بهترین دوست به بدترین دشمن تبدیل بشه.لازم نیست گریه بکنی.چون با جارو می افتم دنبالت.گوشیم دوباره خراب شده و 2 هفته تو نمایندگیه.بلد نیستند درستش کنند.اینقدر عصبانی ام که میخوام تا گوشیم را گرفتم پرتش کنم تو رودخونه.راستی تو برنامه اس اچ مسنجر را تو گوشیت داری؟

امیرحسین:من e buddy رو دارم
فرید: بهترین دوست ممکنه بدترین دشمن شه ؟!!‌ امیر ...
دو هفته بی گوشی ؟ زنده میمونی ؟!!
نه ، تو این گوشیم هیچ برنامه ای نصب نکردم ، و نمیکنم ، اگه تو گوشیمم مسنجر داشته باشم ...

atshan 19 تیر 1389 ساعت 10:28 http://atshan.wordpress.com

درکت میکنم !
بنظرم بهتره خودت باشی،هر چند سخته ولی حالت بهتر میشه !
ضمنا گور بابای همه !

فرید: واقعا سخت درگیر این نظرات کوتاه و قابل تاملتم !!!

خودش(امیرحسین) 19 تیر 1389 ساعت 10:50

اشکال ندارهفرید جان.من تا آخر باهاتم

فرید: میخوام نباشی مرتیکه ی ...
امیرحسین:گمشو بابا تا آخر تو ...

pegasus 19 تیر 1389 ساعت 12:03 http://www.pegasus10.blogfa.com

mozahema kian?
ma ke nisTm
khob 2bare jeD sho beitare
adamaye jeD jeD gerefte mishan
arjo ghorbe bishtari ham daran

فرید: خیر ، شما مراحمین ، ممنون از پیشنهاداتتون !

Red beetlE 19 تیر 1389 ساعت 12:35 http://jangavaran.blogsky.com

تو ما رو داری غم هم داری؟؟؟
بشنو از من یک نصیحت که بعضی مواقع یه کسی که واسش ارزش زیادی قایلی یه کاری میکنه که اصلا انتظار نداری اون انجام بده... یعنی اینکه تو اونو تو اولویت آخر واسه انجام اون کار قرار میداده بودی...
الآن به قول داداش سینا گوزپیچ شدم!
اگه فهمیدی چی گفتم به خودم هم بگو...

فرید: شما بحثتون فرق میکنه ، در این پست صحبت ، صحبت ِ قشر مونث بود ! ترجیح میدم نفهمم ...

Red beetlE 19 تیر 1389 ساعت 12:37

داداش سینا... نه این که سینا داداشمه ها...
dadash-e-sina ...!

باقالی 19 تیر 1389 ساعت 12:45

آخی!
خیلی مونده بود اینا تو دلت نه؟
یهو اینجا ترکیدی؟
خوب می شی!
ایرانسل هم واسه این اعیاد و ایناس کار نمی کنه

فرید:‌ این چیزا تو دل آدم نمیمونه ، یه جا دیگه ی آدم میمونه ! نه ، نترکیدم ، اگه بحث ترکیدن بود که ... ، ایرانسل هم درس شد ، نجات پیدا کردم !...

Ar!eF 19 تیر 1389 ساعت 15:03 http://skysblog.blogsky.com

ایول . الآن شدی مثل رامبد جوان تو سریال مسافران . یه " فرید جدید " شایدم یه " فرخ جدید " !!!!

آخییییی دلم سوخت!
چه زندگیه پر مشقتی داری تو عزیزم!!
ایشالا دوباره باهات آشتی کنن...

امیرحسین:ایییییییییییییییش

مرسده 19 تیر 1389 ساعت 18:13

میخوام نظر خصوصی بذارم اما نیست !!!!!!!!!چجوری بذارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کار دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرید:‌ برو تو پروفایلم بعد تماس با من رو بزن ، باید رو اسمم زیر پست کلیک کنی ...

بهاره 19 تیر 1389 ساعت 22:54 http://www.pashe-koori.blogsky.com

این دوستایی که تو داری به دشمن تبدیل نمیشند.مطمئن باش...
اولین نفر تو بودی که آدرس وبلاگم را دارم بهت میدم.فردا به بقیه میگم.کی حوصله داره این همه ملت را خبر کنه؟؟؟
درضمن:آقا عرفان اگه خواستند بیاند وبلاگم، من به چشم بقیه دوستام بهشون نگاه میکنم.امیدوارم منظورم را فهمیده باشند و هی کامنتایی که واسه دوستام میدم را نخونند.

سلام بهاره خانوم خیلی با معرفت هستی واقعاً خجالت کشیدم منو بخاطر تمام مسائل قبل ببخش من خیلی شرمنده ات شدم

فرید: (حالت تهوع!)

مرررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
ولی دیگه نمیخوام نظر خصوصی بذارم پشیمون شدم

فرید: حالا توروخدا بذار ...

سلام فرید جان ببخشید حواسم نبود این وبلاگ شماست حالا جون من بالا نیار تازه لباسام رو عوض کردم عزیزم چطوری خوبی خسته نباشی بابا چه عجب به روز شدی دلم وا شد حال کردم به امیر حسین هم سلام منو برسون شب خوش عزیزم بای بای

خودم (SNIPeR) 20 تیر 1389 ساعت 12:05

خیرات ؟!! با کمال میل ...

سلام مشهد که خیلی گرمه وآتیشه خدا زیر مشهدو زیاد کرده یادش رفته کمش کنه کرج چطوره فرید جان؟؟
من رنگ این شکلکه شدم از گرما===>

Fateme.k 20 تیر 1389 ساعت 12:40 http://bornagain20.blogfa.com

به این زودی روزای خوشت تموم شد؟

فرید: دوباره میخشونمش !

Fateme.k 20 تیر 1389 ساعت 13:09 http://bornagain20.blogfa.com

امیدوارم

فرید: خوبه که امیدواری !

Ebham 20 تیر 1389 ساعت 13:16 http://tavahom-KHial.blogfa.com

Bad Bakhti Hamine !!! Hamishe KHooBa Miran . Jashoon Ye Mosht MzaHem Miad !! Dar ZemN GHoSe Nakhor Mesenke Moshkele KHeyli IranCella INjoorie ! Manam Be Hamin Marizi DoChar Shodam !!! (MaRizie BI IranCell!!) Heh

فرید: من حالم خوب شد ، ایرانسلم درس شد ، اگه نشده بود تاحالا یا یه همراه اول خریده بودم یا از دست رفته بودم !

سلام فرید جون نگران نباش نه درست میشه ایرانسلت چون توی مشهد اینجوری نیست ایرانسل درسته ولی شهر شما رو نمیدونم اینا همه بخاطر گرمای هوا هستش

pani 20 تیر 1389 ساعت 16:23

کلاساتو چه ساعتی بذارم/!
من منظورم از نظرمو نمیدونم چه جوری بهتون بگم ولی مطمئنم همه فهمیدن! من چرت و پرت نگفتم!
احتمالا شما گفتید!
تیزهوشای جامعه رو!!!

فرید: چرا شما عصبانی ای ؟ به خدا من منظور بدی نداشتم ، اصن اشتباه از من بوده ، من در حضور همه از شما عذرخواهی میکنم ، خوبه ؟

نیکی 20 تیر 1389 ساعت 17:14

اوووووه . بله اگه ما هم مثل شما ها بودیم که 365 روز برامون تابستون بود . !!
وقت گل نی هم وقت خوبیه !!!
اوووخ گفتی شوخی
بعضی وقتا این شوخیااا اینقدر تلخه که اگه به جاش 100 تا حرف چرت می زدن بهت ناراحت نمی شدی
حالا بد بودنش موقعیه که یارو به نظر خودش فقط یک شوخی کرده و شاد شده و شادت کرده !!!
دیگههه شرمنده اگه کنجکاویم زیاد شده بود

فرید: شرمندگی از ماست ...

aaaaaa 20 تیر 1389 ساعت 18:03

آخی !من تو قسمت نظرای وبلاگمون جوابتو دادم می دونم سخته خطت قاطی کرده زنگ بزن 700 به اپراتور فحش بده هم خالی می شی هم حله مشکل خطت

پانی و نیکی خانم و فرید جان خواهشا یه کاری نکنید که اینجا هم مثل وب من کل کل شه خواهشا...ممنون!

فرید: ممد ؟ خودتی ؟ تو منو نمیشناسی ؟ یعنی واقعا فک کردی اگه اینو نمیگقتی من کل راه مینداختم ؟ تو نمیدونی روحیات من چقدر لطیفه ؟!!

خودم (SNIPeR) 20 تیر 1389 ساعت 20:09

واقعا از دوستان عزیز ممنونم که نگران منیدو در رابطه با خطم پیشنهادات مختلفتونو ارائه میدین ،
ولی به خدا من خطم درست شد ، فردای همین پست مشکل حل شد ، دیگه در این مورد حرف نزنیم لطفا ...

مرسده 20 تیر 1389 ساعت 20:15

ما که نفهمیدیم روحیات تو لطیف یا زبر(بی احساس)
از قدیم میگفتن حرف مرد یکیه اما من الان عوضش میکنم میگم حرف مرد دوتست
یا لطیف؟؟؟؟؟؟
یا زبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرید: کی گفته آدم بی احساس روحیاتش زبره ؟!! اصن نوموخوام ! من هم احساسات حالیم نیست ! هم روحیاتم لطیفه ! :دی


خوب اگه سوالی داشتی بپرس اونایی که مهمه رو میگم:
1.حتما گشت دریایی شب برو عشق وحال بزن برقص ومسابقه من تو یکی از مسابقه ها بردم
2.تپه ی چامیلیجا برو
3.جزیره ی بویوک آدا برو توپه(فقط چشات و درویش کن رفتی پلاژ
4.آکواریوم بروو از همه مهم تر پارک آبیش حتما برو مثه مال دبی
مرکز خریدی که توش آکواریوم داره/ carrefour.واسه خرید مرکز خریدهای :جواهر / الیویوم / 5
6.تنگه ی بوسفور
ودر آخر نصیحت:تو گروهتون مثه گروه ما که دوتا پسر هیز داشت البته یکیشون خیلی مودب وآقا بود هیز بازی در نیار فقط دخترای بیچاره یذره تغییر می کنن لازم نیس چهارچشمی نگاش کنی؟!
تو بار هتل نرو اگر تو اتاقتون مشروب و الکل بود نصفه شب پا نشو بخور
استخر هتل رفتی چشاتوببند حتی اگر با مخ پرت بشی
دیگه همین دیگه اگه سوال داشتی بپرس

فرید: نمیشد از پارک آبیه دبی اسم نیاری ؟!!
تو فک کردی من مثل این آدمای ... ام ؟؟؟

Fateme.k 20 تیر 1389 ساعت 21:55 http://bornagain20.blogfa.com

پگاه تو رفته بودی استامبول درسته؟

پگاه aaaaaaaa 20 تیر 1389 ساعت 22:10

bale

مرسده 21 تیر 1389 ساعت 01:37

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY
VAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
MOBARAKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
SPAINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

فرید: اسپانیا قهرمان شده ما چرا اینقد خوشحالیم ؟!! تبریک ...
امیرحسین:اه اه اه.هر تیمی قهرمان میشد غیر اسپانیا.حالا ایشالا جام بعدی ایران قهرمانه

حالا بیا راهنمایی کن شاکی هم هستی؟اصلا خوبی به هیچیکی نیومده ! مگه من علم غیب دارم از پارک آبی دبی خوشت نمیاد اینا هم حتما جای دستت دردنکنه بود نه؟اصلا به من چه [:S0

فرید: آخه تو که نمیدونی من از اونجا چه خاطره ای دارم !
دستت درد نکنه ...

سلام به همه بچه های گل فرید و امیر حسین جون فداتون خیلی باحالید به وبلاگ بهاره جون هم سر بزنید و نظر براش بذارین تنها مونده دلم میسوزه براش

سارا 22 تیر 1389 ساعت 20:59 http://paize-zendegi.blogsky.com

آخی منم یه دوره با همین قضیه مواجه شدم. بچه های جدید و بی خیال شدم ولی دوستای واقعیم و این جا شناختم.
موفق باشی

ghasedak 23 تیر 1389 ساعت 01:14

(( آخه چرا آدمو میفوضولونین ؟ ))

منظورت منم ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد