command line

here is our command line

command line

here is our command line

                                                                                                               #frtx@ubuntu


امروز دوشنبه است و پس فردا امتحان ریاضی تکمیلی داریم و تقریبا نصف مباحث تدریس نشده

الان ساعت دوازدهه و من مانند اسب در گلم.البته بعضیا مثل ... در حدی که به فکر افتادم این لحظات زیبا رو تو وبلاگ ثبت کنم

به هر حال معلممون گفت درساتونو بخونید بودن کسایی که شهریور موندن اینجا : اذیتتون میکنما

ولی ...

البته امکان داره امتحان تو کلاس باشه و اگر اینطور شه عارف جان حلش میکنه ولی اگه نباشه قرچ



نظرات 16 + ارسال نظر
pegasus 28 اردیبهشت 1389 ساعت 12:18 http://pegasus10.blogfa.com/

aaaaaaa... emtehanaye ina ba ma yeki ni
che zudam shoru mishe

سجاد 28 اردیبهشت 1389 ساعت 12:40 http://never4ever.blogsky.com

آریان و ممد رفتن تو مدرسه درس بخونن!!!
من که خر زدم نسبتا...
راستی امیر نوشتنتم مثل حرف زدنته... لحنتو میشه تشخیص داد!!
یه حس غریبی به آدم دست میده!!(اُق...)
آپیدم...

onvaght to harf mizane che hesi be adam dast mide??

سپیده 28 اردیبهشت 1389 ساعت 12:53 http://www.4shegeftangizz.blogfa.com

سلام!!!! میشه منم بیام اینجا؟!!!!!!!
وبلاگت خیلی خوشگله
راستی pegasus اشتباه میکنه! همه ی امتحانامون باهمه! به جز همین امتحان هایی که این هفتست و ساعتا!!

ekhtiar darid,shoma root tashif darid(ye estelahe khate farmani-linuxie.yani hamon shoma sahab khone id)

محمدرضا 28 اردیبهشت 1389 ساعت 14:55 http://fire-fighter.blogsky.com

برای شروع خوبه ولی هنوز خیلی کار داری تا به ما خرفه ای ها برسی!!!
یه خورده مبهم می نویسی ولی در کل بد نیست...
من واقعا دیگه از شنبه شروع میکنم ئرس بخونم!!

SNIPeR 28 اردیبهشت 1389 ساعت 15:46

یه سوال دارم یه نکته :

سوالم از اوناییه که تو کلاس ما نیستن : شما از این پست چی فهمیدین ؟
(به کسانی که از این پست برداشت درست داشته باشند ، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد . 25001 واحد مسکونی با کلید طلایی ...!)

نکتمم در این مورد که عمو محمدرضا کاملا در اشتباه هستن .
عموجون شما هنوز حرفه ای نشدی چه برسه به خرفه ای !

asan mokhatabe khasam bara in post hamkelasia bodan.ha asan chie

SNIPeR 28 اردیبهشت 1389 ساعت 17:15

امیر جان فکر کنم بهتر بود بجای این چیزایی که نوشتی از بازدیدکنندگان محترم صمیمانه تقاضا میکردی که برامون دعا کنن ...

محمدرضا 29 اردیبهشت 1389 ساعت 11:29 http://fire-fighter.blogsky.com

من از عمو اسی عذرخواهی می کنم...

immortal(ددی) 29 اردیبهشت 1389 ساعت 12:52

چه آرزوها و چه برنامه هایی برای زمان بعد از امتحان ریخته بودیم.همشون به ...رفت.آخه میخواستیم کتاب مبتکرانو بندازیم بره ولی انگار شهریور هم نیازش داریم,بدبختی اینه که شهریور هم امتحان نداره.حالا چی کار کنیم؟؟؟؟(در جواباتون فقط در ب..ریم هوا کنیم رو ننویسید)

بریم هوا کنیم

هادی 29 اردیبهشت 1389 ساعت 15:33

زاااار زاااااااار...
تف به این شانس! یه روز کامل نشستیم واسه مجموعه ها... به سهمی و درجه ۲ نرسیدم... از شانس مضخرف ما از مجموعه ها ۲۵/۰ صدم هم نیومد... عوضش ۳ نمره از سهمی اومد...
دردمو به کی بگم خدااااا؟؟؟
بترکونم ۸ بشم!!!

هادی 29 اردیبهشت 1389 ساعت 15:36

تو کل وبلاگهایی که بچه ها زدن...اولین وبلاگیه که اولین قالبش قشنگه...
محمدرضا برو بمیر...
این همه به این سجاد گیر میدین... تو یه نظر دو تا غلط املایی؟؟؟ از شما خرفه ای ها بعیده...

در جواب همتون میتونم بگم عارف جان کار خودشو کرد ۱۵.۱۶ اینطورا...

سپیده 29 اردیبهشت 1389 ساعت 16:24 http://www.4shegeftangizz.blogfa.com

لینکت کردم!...

ممنون خواهر جون منم لینکت کردم

immortal 30 اردیبهشت 1389 ساعت 20:53

میگم شاسگولی اونوقت ناراحت میشی!!آخه شاسگوله خر آدم عارف جلوش باشه و 15 یا16 بشه؟؟؟؟؟؟
من دیگه فوقش شاید 12 بشم!!!

اولا پدر جان اینجا مدرسه نیست
دوما خر خودتیو...
سوما 17 میشدم مصلح عوضی اون سهمی رو تغییر داد گند زد تو کپی کردنمون
چهارمن دیگه احساس گناه کردم

SNIPeR 30 اردیبهشت 1389 ساعت 23:59

بابا بسه دیگه ، هی ما سعی می کنیم این امتحانو فراموش کنیم ، هی شما قیافه ی مصلحو بیارید جلو چشه ما !
اینقد هم از تقلب حرف نزنید ، من اونجام میسوزه ، آخه افتادم تو یه کلاس بین یه مش حال به هم زن ، هرچند ، از افرو هم بخاری بلند نمیشد ...

سپیده 1 خرداد 1389 ساعت 13:12

داداشی تو نمیخوای آپ کنی؟!!!!! خب حوصلم سر رفت!...

5 دقیقه دیگه صبر کنی اومده

...................................... 1 خرداد 1389 ساعت 21:57

....................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`•¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.•´
............\..............(
..............\.............\
یه بحس جدید :هر کی حدس بزنه این چیه بهش جایزه میدم

....................................... 1 خرداد 1389 ساعت 22:00

*بحث

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد